Wattengård Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg kjøpte meg i fjor en sykkel av merket "Spokes" på XXL til den nette sum av 699,- Jeg forventer ikke å få allverden for denne prisen, og sykkelen er egentlig ganske god. Men ikke når det kommer til bremsene. Jeg kan klemme så hardt jeg ønsker på bakbremsa på løs grus, men bakhjulet gir ikke antydning til å låse engang. Hvor bør jeg starte for å prøve å få denne bedre? Bremsene er av denne typen: Bør jeg bytte klosser? Hvilke klosser bør jeg da se etter? Jeg syns alle klossene jeg kjenner på kjennes likedan ut Lenke til kommentar
code Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Er bremseklossene rett avstand fra hjulet? Husker jeg stilte på de bremsene ofte når jeg var yngre, og hvor nærmere dekket dem var, hvor bedre var det. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 De slites jo ut etter hvert. Da er det åpenbart at det hjelper om du får dem nærmere. Lenke til kommentar
Imsvale Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Du må jo sjekke om klossene treffer slik de skal, ellers blir det ikke noe bremsekraft. Klossene er sikkert greie nok de, til de blir nedslitt. 1 Lenke til kommentar
hean Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Selv om du kjøpte en billigsykkel så har du faktisk 3 års sykkelservice på XXL. Ha den inn til service og fortell om problemet og hva de eventuelt anbefaler. http://www.xxl.no/gratis-sykkelservice Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå