eatshorts Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Noen som vet om aple ipod 40GB har støtte for fler format enn bare mp3 og wma? Og om det er mulig mulig å utvedet støtten av formater (firmaware). Er det noen verdige konkurenter til denne spilleren? tenker da på jaxx eller creative. Skriv gjerne dine erfaringer dersom du har en av disse. Takker på forhånd. Eatshorts. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Etter hva jeg vet kan du ikke firmware oppgradere flere lydformater. Spilleren støtter i tillegg til MP3 og WMA også AAC. Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Angående formater, så kan Apple finne på å utvide støtten, men i og med at de selv støtter AAC hardt så tviler jeg på at de kommer til å utvide særlig. Når det gjelder konkurrenter så bør du vite hva du skal ha. Skal du ha en lett og portabel spiller er det ingen alternativer (synes jeg). Konkurrentene er større og tyngre, men har til gjengjeld en del ekstra ting iPod ikke har: radio, fargeskjerm, lenge batterilevetid og lavere priser. Jeg ser at jeg ikke kunne tenkt meg noe større og mer klumpete enn iPod, men andre har ganske andre kriterier de vektlegger Lenke til kommentar
eatshorts Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Takker for svar, blir nok ipod. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå