Gutttten Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Jeg anger noe sykt etter et samleie jeg hadde for drøyt en uke siden. Jeg sliter med å sove om kveldene. Jeg prøver så hardt jeg kan å fokusere på noe annet. Men klarer det ikke, jeg var kraftig beruset i øyeblikket det skjedde. Men ingen unnskyldning. Dette er som et mareritt som jeg ikke våkner opp fra helt forferdelig. Noen her så kan hjelpe meg? Endret 30. juni 2013 av Gutttten Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Noen her så kan hjelpe meg? Og du trenger hjelp til hva eksakt? Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Aksepter at det har skjedd. Du kan ikke endre på det som er gjort, så da trenger man ikke å tenke for mye på fortiden. Du skriver ikke noe mer om hva som har skjedd. Var det under tvang? Lenke til kommentar
Gutttten Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Ikke sånn hjelp, tips til hvordan jeg kan fordøye dette på en måte. Aksepter at det har skjedd. Du kan ikke endre på det som er gjort, så da trenger man ikke å tenke for mye på fortiden. Du skriver ikke noe mer om hva som har skjedd. Var det under tvang? Det er akkurat det jeg ikke klarer akseptere det som har skjedd, under tvang hva du mener med det ? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 var det voldtekt? vile du ikke osv... Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Med tvang menes det om du ble tvunget til å ha samleie med vedkommende. Lenke til kommentar
logaritmemannen Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Ikke sånn hjelp, tips til hvordan jeg kan fordøye dette på en måte. Det er akkurat det jeg ikke klarer akseptere det som har skjedd, under tvang hva du mener med det ? Akkurat nå opplever du mye kognitiv dissonans: http://en.wikipedia....tive_dissonance "In a state of dissonance, people may sometimes feel "disequilibrium": frustration, hunger, dread, guilt, anger, embarrassment, anxiety" Gjør litt meditasjon. Forskning viser at dette hjelper å "dempe" tankene. http://www.youtube.com/watch?v=obYJRmgrqOU Endret 30. juni 2013 av logaritmemannen Lenke til kommentar
Gutttten Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Med tvang menes det om du ble tvunget til å ha samleie med vedkommende. Åja, missforstod! Nei var ikke tvunget i den forstand, men var liksom ikke i stand til å avgjøre situasjonen på en måte, hadde drukket alt for myee, var ikke klar over hva som hadde skjedd før jeg våknet neste dag. Liksom derfor det sitter så godt i sinne mitt også, var ikke klar over hva jeg bedrev med den kvelden.. Så jeg har tidenes fulle angst, ikke gøy å høre hva du holdt på med av andre som var tilstedet på festen... Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Da lærde du kanskje ei lekse? Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Med tvang menes det om du ble tvunget til å ha samleie med vedkommende. Voldtekt er ikke bare når man blir tvunget. Har man sex med en person som ikke som ikke er i stand til å ta vare på seg selv eller å ta egne valg, kan der regnes som voldtekt. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Definitivt Var hun upen? Eller er det bare det umoralske ved å ligge med noen i fylla? Lenke til kommentar
Gutttten Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Var hun upen? Eller er det bare det umoralske ved å ligge med noen i fylla? Hun var ikke så veldig pen, det som er det jævligeste er at jeg ikke husker en dritt av det så skjedde... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Så mao har selvbildet fått seg en knekk! Og kompisene dine erter deg for det. Hadde vært morsomt å vite hva den dama har tenkt om dette fyllestuntet. Bare vent.. om 9 mnd kommer det en telefon!! Endret 30. juni 2013 av Slettet+3124 Typo Lenke til kommentar
Potissimus Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Voldtekt er ikke bare når man blir tvunget. Har man sex med en person som ikke som ikke er i stand til å ta vare på seg selv eller å ta egne valg, kan der regnes som voldtekt. Har jeg nevnt noe om voldtekt da? Nei! Forresten er voldtekt tvang, tviler på at voldtektsofferet er med på handlingen frivillig da. Lenke til kommentar
Red Frostraven Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Så. Du rullet i mosen med en burugle uten å ane det? Og hvis uhellet er ute, så var det i alle fall ikke din skyld; Fylla har skylda. Lenke til kommentar
manu98 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Voldtekt er ikke bare når man blir tvunget. Har man sex med en person som ikke som ikke er i stand til å ta vare på seg selv eller å ta egne valg, kan der regnes som voldtekt. Men det går bare ene veien? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+130498 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 niks. er kvinner her til lands som er dømt for voldtekt av menn... Lenke til kommentar
Halsoy Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Har jeg nevnt noe om voldtekt da? Nei! Forresten er voldtekt tvang, tviler på at voldtektsofferet er med på handlingen frivillig da. Voldtekt er ikke utelukkende tvang. Om du ikke kan redegjøre for, eller ikke var i stand til å kontrollere situasjonen, har du per norsk lov blitt voldtatt. 19. kapittel. Seksualforbrytelser § 192. Den som a) skaffer seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd, eller b) har seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen, eller c) ved vold eller ved truende atferd får noen til å ha seksuell omgang med en annen, eller til å utføre tilsvarende handlinger med seg selv, Voldtekt defineres i straffeloven som å skaffe seg seksuell omgang ved vold eller ved truende atferd, eller å ha seksuell omgang med noen som er bevisstløs eller av andre grunner ute av stand til å motsette seg handlingen (jf. straffelovens §192, punkt a og b). De fleste voldtektssaker dreier seg om situasjoner der offer og overgriper kjenner hverandre. Gjerningsstedet er som regel offerets eller overgripers bolig. Overgriperen nekter som regel ikke for at seksuell omgang fant sted, men hevder det var frivillig. Det foreligger ofte få bevis i slike saker, og troverdighetsvurdering av mistenktes og offerets forklaring står dermed sentralt i en rettssak (Soknes mfl. 2007). En gjennomgang av voldtektssaker i rettsapparatet viser at myter og oppfatninger om voldtekt og seksualmoral får betydning for utfallet av straffesakene. Svært få saker ender i domfellelse. I tillegg er det svært få voldtekter som anmeldes. På denne bakgrunnen hevder forskerne at det er svært liten sannsynlighet for å måtte stå strafferettslig til rette for voldtekt (Soknes mfl. 2007, side 4). Ref: http://www.regjeringen.no/nb/dep/bld/dok/nouer/2012/nou-2012-15/16/4.html?id=700013 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Har jeg nevnt noe om voldtekt da? Nei! Forresten er voldtekt tvang, tviler på at voldtektsofferet er med på handlingen frivillig da. Aldri sagt du ble voldtatt, bare poengtere at det noen sa lenger oppe at voldtekt er feil . Man må ikke bli holdt fast for å bli voldtatt, det var poenget mitt. Gjelder forøvrig både menn og kvinner, selv om det som oftest ikke snakkes om når menn/gutter blir voldtatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg