- Blaster - Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Hei. Er det noen som har tips til en god og billig fanduct til min 120mm vifte? Den må være 5cm lang. Det trenger ikke se bra ut så lenge det gjør godt. Lenke til kommentar
Papirpose Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Microplex har til 120mm .. vet ikke hvor lange de er men. Koster 65 kr. Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 15. februar 2002 Del Skrevet 15. februar 2002 Tenkte jeg skulle sage og borre litt i mitt HX08 selv, og da tenkte jeg også på å lage en fanduct. Har en ide om å bruke et rør til en bassrefleksport for en sub. På f.eks Biltema har de opp til 110 mm i diameter. Lenke til kommentar
KreAture Skrevet 24. februar 2002 Del Skrevet 24. februar 2002 Jeg nekter å sitte her og lese om folk som skal betale for en fan-duct! Veldig enkelt: 80mm = 1,5 liter Cola-flaske... 90mm = tynnt bær-spann eller iskrem spann (Dream?)... 120mm = tykkt bærspann eller tynn kakeboks. -Males etter ønske. -Kappes i ønsket lengde. Tadaa, og du får litt is med på kjøpet! KreAture Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Eller blomsterpotter. Sånne svarte tynne. Lenke til kommentar
DrMarten Skrevet 25. februar 2002 Del Skrevet 25. februar 2002 Å mekke en fanduct ser ikke vanskelig ut, men hvordan fester man vifta på denne? Lenke til kommentar
Muffinman Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 Silikongummi og andre typer fugemasse med limeffekt gjør susen. Men ikke alle kan males/lakkeres! Lenke til kommentar
house Skrevet 27. februar 2002 Del Skrevet 27. februar 2002 beste er vel å kjøpe bass refleksrør. har selv ett 120mm rør her DLS Rør... =) phete saker, bare så synd at det er styggt med fantuct i fronten! Housey Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå