Klinghoffer Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Har i lang tid slitt med at den nye pcen min (samsung 7-serie chronos) får begrenset tilgang til nettet. Har hatt problemet siden jeg oppdaterte til Windows 8. Når jeg ringer til Samsung-support sier de bare at jeg må prøve å oppdatere nettverksdriverne (noe jeg har gjort opptill flere ganger). Andre sier at problemet er virus-programmet jeg bruker (windows defender), men kjæresten min har akkurat samme problemet, og hun bruker Norton Antivirus. Det føles også som at det hjelper å løfte pcen opp i fra fanget når det skjer, men ikke alltid. Noen som vet hva problemet er/noe som kan hjelpe? Har vurdert å kjøpe en nettverksforsterker, men vet ikke helt hvordan de funker. Noen som har noen tips? Tenker på en slik som man plugger i stikkontakten der jeg sitter (i 2. etasje) som gjør at signalet fra ruteren (i 1. etasje) blir sterkere. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det kan være det har litt med strømsparingsmodusen, du bør derfor gå inn under strømsparing og sjekke hva som er huket av der. Kontrollpanel\Alle kontrollpanelelementer\Strømalternativer Lenke til kommentar
Klinghoffer Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Hvis du tenker på det alternativet som gjør at PCen automatisk slår av trådløst nett etter så så lang tid for å spare strøm, så har jeg prøvd å slå av dette, men det hjelper ikke. Lenke til kommentar
vidarkri Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Hva slags nettverkssone kobles nettet opp i?(Private, Public) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå