MatsTF Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Hei, jeg må ha tastatur til pcen som skal brukes til gaming og jeg lurte på om noen vet om noen tastaturer som er veldig bra for prisen? Jeg vil helst ha et mekanisk tastatur, men jeg kan og vente med å kjøpe mekanisk. PS: jeg kjøper fra dustinhome.no Takker på forhånd. Endret 30. juni 2013 av MatsTF Lenke til kommentar
moby_duck Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Pris? Corsair Vengeance K60/K70/K90/K90 er å anbefale, hvis de faller innenfor budsjettet ditt. Har du noen formeninger om hvilken type brytere? Lenke til kommentar
Hoppsann Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Se på CM storm trigger Cherry black brytere og utrolig bra å bruke ! Lenke til kommentar
KimmiK Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Pris? Corsair Vengeance K60/K70/K90/K90 er å anbefale, hvis de faller innenfor budsjettet ditt. Har du noen formeninger om hvilken type brytere? Kan skrive under på dette. Jeg har gått fra Qpad MK85, som fremdeles fungerer men lyset sluttet å fungere - har ikke orket og RMA det. Kjøpte deretter Corsair K90 (K95 er erstatteren btw, så skal du ha dette bør du kjøpe det) som var på tilbud en periode. Er helt ok fornøyd med det; jeg spiller ikke så mye MMO lengre, så alle makro funksjonene som det tastaturet har - har jeg ikke behov for. Fikk nylig (i går) Corsair K70, og må si jeg liker det veldig godt. Det minner mye om Qpad MK85 jeg hadde og har i tillegg flere funksjoner som Qpad burde lagt til på sitt MK85 i sin tid. Det har alt fra mediakeys, windows-lock, 4-way lys funksjonalitet og individuell key-lit funksjonalitet som jeg liker utrolig godt. Adaptive key-stroke er jo også en artig gimmick Du får også med 10 ekstra knapper som kan byttes ut og er ergonomisk satt opp for typisk FPS-layout - W, A, S, D, 1, 2, 3, 4, 5, 6. Kvaliteten er upåklagelig, fungerer out-of-the-box, og trenger ingen mykvare whatsoever. Kan ikke annet enn å anbefale det tastaturet på det sterkeste etter bare 1 dags bruk. EDIT: Du har mulighet for 2 varianter av K70, det svarte som jeg kjøpte - har rødt lys. Alternativ 2 er i børstet stål/sølvgrå, som har blått lyst. Begge har for øvrig Cherry MX-Red, som egner seg spesielt godt for spilling - linjært klikk med relativt lite støynivå. Endret 3. juli 2013 av KimmiK Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå