Peders1917 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hei, Er i gang med planleggingen av nytt mediesenter, men skulle gjerne hatt noen tips mtp hardware. PC'en skal stort sett brukes til XBMC samt torrentdeling. Musikk og video vil stort sett ligge på eksterne disker. Har ønske om at den skal være så stille som overhodet mulig, uten at det koster skjorta. Budsjettet ligger rundt 4500 kr, men dette kan både overskrides og senkes hvis jeg får mest mulig for pengene til mitt bruk. Lyd og video-kvalitet er selvfølgelig viktig, men er langt ifra så kravstor at jeg trenger det råeste. Råd tas imot med stor takk. Lenke til kommentar
Omnithunder Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Bytt ut CPU til A6-5400K. Bytt ut strømforsyning med en modulær, eksempelvis CORSAIR CX 500W M eller CORSAIR CX 430W M. Bytt ut RAM til 1866MHz eller raskere. Lenke til kommentar
LMH1 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ville kjøpt bedre kjøler, Noctua NH-C12P SE14 bare at viften vil ikke få plass. Så det blir nok varmt i så fall. Scythe Shuriken eller Scythe Samurai ZZ er nok bedre en AMD sin kjøler også, bare det at den over er bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå