aagmed Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Dama har bestemt seg for å ta et friår. Problem Solved Nice! Put a ring on it! Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 On........ My penis? O.o Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Uforskammet Poenget var at ei kjerring som setter utdannelsen sin på vent et år for deg fortjener en ring rundt fingern! http://www.forlovelsesringer.no/ Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 Haha, skal også flytte ut til høsten. Kanskje jeg skal fri og be hun flytte med meg O.o Var nok mer det at hun ikke klarte å bestemme seg for hva hun skulle studere, som gjorde det tror jeg. Lenke til kommentar
aagmed Skrevet 10. juli 2013 Del Skrevet 10. juli 2013 Haha, skal også flytte ut til høsten. Kanskje jeg skal fri og be hun flytte med meg O.o Var nok mer det at hun ikke klarte å bestemme seg for hva hun skulle studere, som gjorde det tror jeg. Pfff fristen for å flytte på prioriteringene sin på samordna har jo gått ut for lengst så det kan vel ikke bare være det? Lenke til kommentar
TheNarsissist Skrevet 10. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 10. juli 2013 No idea. Hun virket ganske keen på stikke til Stavanger for en måned siden så.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå