frankhaugen Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg har forsøkt å feilsøke i snart tre timer, og jeg har forsøkt å avinstallere drivere, og restartet for hvert forsøk jeg har. Oppsettet mitt er HDMI-kabel til hjemmekinoen min. Men Windows vil ikke vise HDMI lyd ut enheten. Jeg har ikke hatt problemer med dette før, (jeg har dog ikke koblet opp akkurat slik jeg har nå, men at enheten ikke dukker opp så lenge maskinen gjennkjenner at HDMI-kabelen er koblet til en enhet og den sender problemfritt bilde til hjemmekinoen. Screencapture: takk! -frank Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg har vært nødt til å ha på utvidet skrivebord for å sende lyd gjennom HDMI til Reciever. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 30. juni 2013 Rapporter Del Skrevet 30. juni 2013 Er noe rart med den Device Manager din. Jeg har 2 x GTX Titan, og i Device Manager har jeg kun 2 x Nvidia High Definiton Audio, du har 4 stk. Burde ikke være slik i Devioce Manager hvis du kun har et GTX kort, tror jeg. Sjekker jeg under Sound, har jeg 8 stk Nvidia HDMI output port, noe du ikke har, altså du har ingen HDMI otput port (lyd ut) der. Tror du må prøve en avinstalleringen igjen, men før du gjør det last ned Driver Sweeper 3.20 og installer den. vinstaller Nvidia driver via Control Panel, restart i Safe mode og kjør Driver Sweeper, merk av for Nvidia display og Physx. Restart så i normal modus og installer Nvidia drivere på nytt. Mulig dette hjelper. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå