DrDoogie Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Berre lekkert, 12x12 cm hovedkort! Dem har tilogmed satt _batteriet_ på høykant for å få mer plass! Artikkel: http://www.mini-itx.com/#story0245 Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Steike. Jeg som syns Mini-itx var imponerende. Lenke til kommentar
xthal Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 omagawd :o tror jeg må bytte ut mini-itx'en min med det der Lenke til kommentar
pertm Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Kult Er vel omtrent like lite som hovedkort til bærbare PCer... Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Er vel omtrent like lite som hovedkort til bærbare PCer... Mindre enn det.. en cd-plate er i underkant av 12cm. Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Wow. Jeg fikk nesten en harding nå... *Sikle etter Nano-ITX* Lenke til kommentar
AfroMan Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Sykt lite og tøft! Hvor små kommetr maskinene til å bli? Husker jeg engang så en webserver som var på størrelse med en fyrstikk eske...imponerende! Lenke til kommentar
ØysteinI Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Wow. Jeg fikk nesten en harding nå... *Sikle etter Nano-ITX* Du er bare litt syk da Lenke til kommentar
pebbe Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Har lyst på!!! synd det ikke kommer om før 5-6 mnd. for flere bilder og spesifikasjoner trykk Her Wow. Jeg fikk nesten en harding nå... Du er ikke den eneste :wink: Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 Eneste jeg trenger nå, er en slik finslig krystall-kule (sånn... hm. circus 17 cm i diameter). Lekkert! Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Wow. Jeg fikk nesten en harding nå... *Sikle etter Nano-ITX* Du er bare litt syk da But, behold; Du er ikke den eneste :wink: Jeg ser for meg, litt usannsynlig, Nano-ITX med to nettverkskort. Tenk, en bitteliten router som booter fra f.eks. en liten USB-drive. *Sikle* Da er bare problemet strømforsyning... Lenke til kommentar
chil Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 mye veldig bra der. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Ennå flere bilder HER Jøss, jeg ser til og med TV-utgang og lyd (5.1 ?) Da trenger man bare en 2,5" harddisk (eller kanskje en 4GB flash-drive), en slim DVD-brenner, SODIMM, og en nano-strømforsyning. PS. Hvorfor integrerer de ikke en strømforsyning på det lille kortet? Det trekker neppe nye strøm, så en 100W strømforsyning holder sikkert bra, og trenger sikkert ikke mer enn 20% av arealet. PPS. Skulle også ønske de kunne bytte ut den VIA C3'en med en Athlon 64 Mobile 3200+ og grafikkbrikken med Radeon 9600 Mobile. Det ville vært den ultimate nano-maskinen. Lenke til kommentar
JoKr Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 At noen setter en standard på det, greit nok. For de av dere sykinger som får en harding på smått datautstyr, ta på dere beltet når dere sjekker ut linken under. Fysisk mindre, støtter flashdisk, 2LAN for de som ønsker det+++ Compulab Det finnes mange andre tilsvarende linker der ute fra slike produsenter. Fant forresten en som hadde laget en serer ved hjelp av 3 komponenter, hadde 512linjer til kode...blah blah blah. Fant heller fram linken igjen, verdens minste "server" TCP/IP basert, om du vil, her! Kanskje eneste fordelen med Nano-ITX som standard er kanskje at prisen går ned. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Takk JoKr. Jeg visste ikke at slikt fantes. Har stort sett bare sett det som er tilgjengelig i nettbutikker her i landet. Jeg likte særlig denne: Helt utrolig å få plass til alt dette på 9,6 x 9,1 cm. Lenke til kommentar
Simen1 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Det ble lansert noen fine små PC'er på Computex nettopp: En av disse har 3 (eller 4?) stk LAN porter. Mange bilder HER Lenke til kommentar
DrDoogie Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Joa - mangler bare en mini-PSU nå... Lenke til kommentar
osse-mon waits for alice Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 SÆXY! :o Og jeg som trodde shuttle'n min var sexi plexi! Lenke til kommentar
bambam Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Oh så snax, hva blir prisen på disse tro? Lenke til kommentar
the_ruthless Skrevet 29. september 2003 Del Skrevet 29. september 2003 Jeg kommer ikke til å få sove i natt. Kommer til å ligge våken og føle at livet mitt er verdiløst uten en knøtte-PC. :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå