Ole122 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Sist 17. Mai besøkte jeg hovedstaden som stavangermann, og trivdes veldig godt. Tok en liten spasertur innom selveste slottssentralen og så at de flagget med intet mindre enn det norske kongeflagget. http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/5/56/Kongeflagg.png Fikk da utrolig lyst til å klippe og lime dette ut i word og klistre det fast på en flaggstang, for så å flagge det på selveste nasjonaldagen. Tenker det hadde vært tøft å ta tilbake gamleløva med i en heller moderne feiring. Er dette sosialt akseptabelt? Lenke til kommentar
1245112654122755325882462 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Politikk og samfunn er vell kanskje ikke helt tråden og spør om dette, men tror jeg hadde stusset litt. Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg tror du verken hadde fått applaus eller fengsel for dette. Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 Jeg stemmer gjerne for å bytte ut nasjonalflagget med dette. Heller et flagg som er livssynsnøytralt og litt kreativt fremfor et som er villdyrsnøytralt og grisekjedelig. 1 Lenke til kommentar
mofomofo Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg stemmer gjerne for å bytte ut nasjonalflagget med dette. Heller et flagg som er livssynsnøytralt og litt kreativt fremfor et som er villdyrsnøytralt og grisekjedelig. Men løvens øks er vel et symbol på Olav den heilage og hans død... kan vel tolkes begge veier mtp. kristendommen det :-) Lenke til kommentar
ATWindsor Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg stemmer gjerne for å bytte ut nasjonalflagget med dette. Heller et flagg som er livssynsnøytralt og litt kreativt fremfor et som er villdyrsnøytralt og grisekjedelig. For en løve er så veldig spenstig? Er jo verdens dølleste flaggsymbol og har nada med norge å gjøre... AtW Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Kanskje vi heller skal bruke dette: Jeg stemmer gjerne for å bytte ut nasjonalflagget med dette. Heller et flagg som er livssynsnøytralt og litt kreativt fremfor et som er villdyrsnøytralt og grisekjedelig. Men det er ikke politisk nøytralt, så de som ønsker republikk kan bli provosert. 2 Lenke til kommentar
Okapi Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 For en løve er så veldig spenstig? Er jo verdens dølleste flaggsymbol og har nada med norge å gjøre... AtW Kan jo si det er en gaupe. Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Jeg stemmer gjerne for å bytte ut nasjonalflagget med dette. Behold stilen, fjern korset: Geir 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Det er bare å gi opp, denne Staten kommer aldri til å fungere 2 Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Vi skal vel ikkje berre avvikle heile nasjonen med det samme? Så får dei "progressive" det som dei vil først som sist. Det virkar at alle grenser skal forsvinne både moralsk, sosialt og ved alle andre anledningar så da kan vi berre fjerne alt slik at det er gjort. Etter det blir det nok naturlovene dei griner om. Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Det virkar at alle grenser skal forsvinne både moralsk, sosialt og ved alle andre anledningar .. Neida, grensene skal bare ikke gå akkurat der du vil ha dem. Men du har fortsatt muligheten til å bli diktator i ditt eget hjem, eller i din egen sekt, eller noe sånt. Lenke til kommentar
Gjest medlem-141789 Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Neida, grensene skal bare ikke gå akkurat der du vil ha dem. Men du har fortsatt muligheten til å bli diktator i ditt eget hjem, eller i din egen sekt, eller noe sånt. Eller eg kan peike ut tullet til mange andre folk, slik at dei kan gå der det er bra at dei går etter min meining, Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 5. juli 2013 Del Skrevet 5. juli 2013 Nytt forslag, inspirert av den yngre futharken. Bokstaven N til og med, for Norge: La oss lage hvert vårt, hvorfor skal noen bestemme hvordan ditt flagg skal se ut? Geir Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Skeptisk ... Ville ikke en sosialist faktisk ha gitt penger til han til venstre? Tror nok heller han i midten representerer "the 1%" 1 Lenke til kommentar
tom waits for alice Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 Han i midten representerer staten. Geir 1 Lenke til kommentar
Skatteflyktning Skrevet 6. juli 2013 Del Skrevet 6. juli 2013 (endret) Skeptisk ... Ville ikke en sosialist faktisk ha gitt penger til han til venstre? Sosialisten ER han til venstreTror nok heller han i midten representerer "the 1%" Som Tom påpeker over representerer han Staten, dvs 0.000001% eller deromkring. Endret 6. juli 2013 av Skatteflyktning Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå