Pels Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 (endret) diverse japanske filmer som en venn viste meg, huff -itchi the killer -versus -suicide circle -club -audition -battle royal 2 -children from the crops er også temmelig syk --- EDIT: kom på noen fler Endret 12. november 2004 av Fur Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 12. november 2004 Del Skrevet 12. november 2004 Sado: 120 days of Sodom var ganske syk, men levde ikke opp til boka Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Apocalypse nå Syk syk film... Lenke til kommentar
Pels Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Cradle of fear : Grøsse greier med en del bra scener. drit sykt.. det er vel ikke ekte ? skjære av bein... skyte av hodet .. oh my.. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 13. november 2004 Del Skrevet 13. november 2004 Apocalypse nåSyk syk film... syntes du den var syk ? Jeg syntes egentlig Dawn of the dead var bra jeg kansje ikke så syk, men de løper jo rundt og er helt ville da var noen ganger jeg lo godt Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Apocalypse nåSyk syk film... syntes du den var syk ? Den var jo det, selv om det ikke var blod og guts og voldtekt og sånt. Lenke til kommentar
Sir_cruz Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Syntes mere det var litt hard Action , men ikke syk Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Cradle of fear : Grøsse greier med en del bra scener. drit sykt.. det er vel ikke ekte ? skjære av bein... skyte av hodet .. oh my.. Er ikke dette den forferdelig latterlige filmen som folka i Cradle Of Filth er med i? Dani Filth er ikke typen man putter i en skrekkfilm....fyren er såvidt 150cm høy for pokker! Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Syntes mere det var litt hard Action , men ikke syk Tenker på det psykologiske, men man må gjerne ha lest Heart of Darkness. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Cradle of fear : Grøsse greier med en del bra scener. drit sykt.. det er vel ikke ekte ? skjære av bein... skyte av hodet .. oh my.. Er ikke dette den forferdelig latterlige filmen som folka i Cradle Of Filth er med i? Dani Filth er ikke typen man putter i en skrekkfilm....fyren er såvidt 150cm høy for pokker! Jeg syns faktisk han var det eneste positive med den filmen Lenke til kommentar
Pels Skrevet 14. november 2004 Del Skrevet 14. november 2004 Cradle of fear : Grøsse greier med en del bra scener. drit sykt.. det er vel ikke ekte ? skjære av bein... skyte av hodet .. oh my.. Er ikke dette den forferdelig latterlige filmen som folka i Cradle Of Filth er med i? Dani Filth er ikke typen man putter i en skrekkfilm....fyren er såvidt 150cm høy for pokker! Jeg syns faktisk han var det eneste positive med den filmen hehe.. syns ikke den var noe særlig bra i det hele tatt Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 16. november 2004 Del Skrevet 16. november 2004 Så en liten filmsnutt engang jeg var inne på shitcity.com. Det må ha vært det sykeste jeg har sett. Ikke spør hva jeg gjorde inne på slike sider. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 tenkte jeg skulle gjenopplive denne vakre tråden med en liten anbefaling: August Underground's Mordum, en skikkelig syk film laget kun for å sjokkere. Det er rett og slett det folk kaller for snuff. Det er selvsagt ikke ekte, men fremdeles ganske så underholdende. Anmeldelse OBS OBS OBS: Anmeldelsen inneholder grafiske skildringer som ikke anbefales for barn under 18 år. Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hva menes med snuff? Virker som en syk film etter å dømme fra bildene Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Hva menes med snuff? Virker som en syk film etter å dømme fra bildene snuff er en betegnelse på undergrunnsvideoer som portretterer voldtekt, mord og andre ufyseligheter. I filmen 8mm med mr. Cage så er snuff gjennomgangstemaet. Wikipedia om snuff Og ja, filmen er syk. Men, den er -ikke- like syk som f.eks Salò hvor volden/grusomhetene er mye mer effektiv. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Cannibal Holocaust (1980) Aldeles ikke den beste filmen jeg har sett, men er nok noe av det sykeste jeg har sett. Anbefales ikke. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Cannibal Holocaust (1980)Aldeles ikke den beste filmen jeg har sett, men er nok noe av det sykeste jeg har sett. Anbefales!!!!111oneone Det var vel dette du mente. Jeg synes Cannibal Holocaust er en god film med dessverre litt for få høydepunkt. Dyredrapene er kanskje litt unødvendige? Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Sado: 120 days of Sodom var ganske syk, men levde ikke opp til boka Salò, takk. Og ja, det er den sykeste spillefilmen jeg har sett. Har sett mye som er langt verre på nettet, dog. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 22. juli 2005 Del Skrevet 22. juli 2005 Cannibal Holocaust (1980)Aldeles ikke den beste filmen jeg har sett, men er nok noe av det sykeste jeg har sett. Anbefales!!!!111oneone Det var vel dette du mente. Jeg synes Cannibal Holocaust er en god film med dessverre litt for få høydepunkt. Dyredrapene er kanskje litt unødvendige? Er det jeg sikter til ja. Synes det var unødvendig og det så faktisk veldig pinfullt ut for dyrene. Ellers så var det en grei film. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå