Shulgin Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 The Shawshank Redemption . Eventuelt The Holy Mountain av godgutten Alejandro selv om den ikke er like syk. Lenke til kommentar
Endre Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Nja... har ikke sett så mye syke filmer. Her er noen iallfall. Scanners Natural Born Killers A Clockwork Orange Doberman Baise Moi Også en haug jeg ikke kommer på, selvfølgelig. Og dere... syke filmer behøver ikke være B-filmer i splattergenren. Lenke til kommentar
Venerable Skrevet 25. september 2004 Del Skrevet 25. september 2004 Og dere... syke filmer behøver ikke være B-filmer i splattergenren. Nei kanskje ikke i teorien, men tror du virkelig et stort hollywoodselskap hadde turt å gitt penger til f eks Cannibal Holocaust, Nekromantik eller Salo? Tvilsomt. De sykeste filmene er nesten alltid lav budsjett filmer. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 I Final Destination 1 og 2 har de jo fått med en del detaaljer som ikke pleier å komme med i andre filmer sånn som; glassplate møter gutt og flammer møter ansikt-ansikt får skorpe. Morsomme filmer Lenke til kommentar
Kenneth Solfjeld Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Braindead, Bad Taste,Der totes king,Man Bites Dog,Bad Boy Bubby,Requiem for a dream+mange mange flere!! Jeg simpelthen elsker syke, morbide filmer!! Lenke til kommentar
Hisoka Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Må vel bli "A Clockwork Orange" det, genialt sykt! Lenke til kommentar
Kultom Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 kanskje ikke veldig syyyyk, men equlibrium er sinsykt bra. rååå! Støtter den... Men syk film... kanskje Monty Python - Life of Brian, eller Quest For the Holy Grail. Lenke til kommentar
MacManus Skrevet 27. september 2004 Del Skrevet 27. september 2004 Må vel kanskje være se7en. Kanskje ikke så veldig syk da men syk måte å drepe folkene på. Den filmen er genial ihvertfall Lenke til kommentar
willard Skrevet 29. september 2004 Del Skrevet 29. september 2004 Salò : 120 days of sodom. Ganske ekkel. Stikkord : Voldtekter (av begge kjønn) , sodomi, bæsjspising m.m. Lenke til kommentar
Jan Skrevet 30. september 2004 Del Skrevet 30. september 2004 bad taste er ganske morsom haha ja konge den. Lenke til kommentar
Carnifex Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Må innrømme at eraserhead ligger høyt på listen. En film jeg aldri har klart å like, men som samtidig gjør ett inntrykk. Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 Battle Royale er morrosan. Det lille jeg har sett av Brain Dead var også skøy Lenke til kommentar
lenny^^ Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 "Dead Alive" er den sjukaste. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 2. oktober 2004 Del Skrevet 2. oktober 2004 August Underground. Den ser skremmende virkelig ut. Ikke 2'ern ".. :Mordum", det ser bare ut som en næsty porrfilm. Lenke til kommentar
DjNeo Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg så en ganske syk film i helgen, og den heter 1000 corpses hvis jeg ikke husker så dårlig. Den var så syk at jeg flere ganger vurderte å skru av.... Det var lissom Motorsag Masakeren ganger 10! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 4. oktober 2004 Del Skrevet 4. oktober 2004 Jeg så en ganske syk film i helgen, og den heter 1000 corpses hvis jeg ikke husker så dårlig. Den var så syk at jeg flere ganger vurderte å skru av.... Det var lissom Motorsag Masakeren ganger 10! Eller ikke? House of 1000 Corpses er en halvdårlig kombinasjon av TCM og Natural Born Killers. Lenke til kommentar
Averon Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Mulholland Drive er rimelig syk synes jeg. Den er utrolig bra også. Lenke til kommentar
Husmus Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Kubricks The shining er den klart beste syke filmen ever!! Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 31. oktober 2004 Del Skrevet 31. oktober 2004 Jeg så en ganske syk film i helgen, og den heter 1000 corpses hvis jeg ikke husker så dårlig. Den var så syk at jeg flere ganger vurderte å skru av.... Det var lissom Motorsag Masakeren ganger 10! Det er kanskje den dårligste filmen jeg har sett ever. En jeg kjente som sa den var den værste (som i mest skremmende) filmen ha hadde sett ever ... jeg holder meg til kun værste. Det var et eneste stort gjesp fra ende til annen. Den sykeste filmen jeg hittil har sett er: Ichi The Killer! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå