knutby Skrevet 18. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg for min del vil si at den sykeste filmen ever er "A Clockwork Orange" hele filmen er jo basert rundt enten et horehus eller galehus (eller begge deler integrert inn i en institusjon, vi nordmenn kaller det stortinget, eventuelt regjering) Ekleste filmen derimot (som også er syk) er original versjonen av "The Texas Chainsaw Massacre", fikk nesten vondt selv da jeg så hun ene jenta bli hengt opp på den "knaggen/kroken" levende, mens hun skrek og måtte se på at han typen parterte vennen hennes. Gøy *kjøpe flybillet til Texas* Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Flyttet til korrekt kategori Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg for min del vil si at den sykeste filmen ever er "A Clockwork Orange" hele filmen er jo basert rundt enten et horehus eller galehus (eller begge deler integrert inn i en institusjon, vi nordmenn kaller det stortinget, eventuelt regjering) Hm, nei? Den handler om eleven Alex som føler en trang til å sloss, voldta og drepe. Fikk du det ikke med deg under filmen? Lenke til kommentar
Kebabxt Skrevet 4. mars 2004 Del Skrevet 4. mars 2004 Tror filmen: Subconscious Cruelty Tips: søk på goolge etter den, sjekk trailern på hjemmesida! Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 En god gammel videohit: Killer Klowns http://www.imdb.com/title/tt0095444/ Lenke til kommentar
AimAr Skrevet 6. mars 2004 Del Skrevet 6. mars 2004 Mulig noen har nevnt den, men Battle Royale er jo litt syk, men også bra... Lenke til kommentar
knutby Skrevet 6. mars 2004 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2004 Mulig noen har nevnt den, men Battle Royale er jo litt syk, men også bra... Helt korrekt. Megasyk og faktis litt bra på an anda sykere måte... !Noe! av filosofien var faktisk riktig synes jeg Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Den sykeste filmen jeg har sett må være "Baise-Moi" En film om to kvinnelige prostituerte i Frankrike. Deres hevn over tidligere kunder. Bra film, men ikke å anbefale som lørdags-kos med forloveden. Filmen tror jeg ble forbudt på kino her hjemme. Den gikk vel bare et par kvelder på kino, før den ble tatt av lerettet. vil bare opplyse at "Baise-Moi" er Fransk og betyr Knull Meg Den sykeste filmen jeg har sett er vel "Clockwork Orange" , men det er også en av de beste filmene jeg har sett konge bra Lenke til kommentar
Kebab GUD Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Guinea Pig: Flowers of Flesh and Blood det feiler de folka noe ... Lenke til kommentar
Vooon Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 vil bare opplyse at "Baise-Moi" er Fransk og betyr Knull Meg Den sykeste filmen jeg har sett er vel "Clockwork Orange" , men det er også en av de beste filmene jeg har sett konge bra Trodde det betyr 'Voldta meg'...? Per dags dato er det uansett den sykeste filmen jeg har sett. Lenke til kommentar
zero_time Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 bad taste er ganske morsom den er nice... Lenke til kommentar
tigerdip Skrevet 7. mars 2004 Del Skrevet 7. mars 2004 Oh! Syk film er kanskje Santa Sangre av Alejandro Jodorowski. Den er virkelig noe for seg selv Lenke til kommentar
alexf Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Natural Born Killers er bra, men er vel ikke i samme kategori som mye annet nevnt her. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. mars 2004 Del Skrevet 9. mars 2004 Faces of Gore var halv-syk, men også ganske kjedelig tbh. Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Natural Born Killers er vel det eneste jeg har sett som kvalifiserer.. sykt bra, sykt ekte og den fikk meg til å tenke.. ellers må jo Hell Raiser filmene komme med da.. de uklippa sådan.. edit: Zero_time, jeg LIKER den avataren.. Endret 24. september 2004 av Demogorgon Lenke til kommentar
Terje82 Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Mulig noen har nevnt den, men Battle Royale er jo litt syk, men også bra... Enig i at det er en SYK film ja Noen som har sett The Brodd? Også en litt "skrudd" film Lenke til kommentar
Nailfox Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 Hmm, hva med John Carpenters "DARK STAR" fra 1974. Den er jo bare konge! For dem som ikke har sett den, handler den om en badeball av en Alien som går berserk på et romskip som ser ut som er laget på Discovery's "Junkyard Mega Wars". Ingen over, ingen ved siden.. Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 (endret) Jeg har ikke sett den men shoguns sadism skal visstnok være en syyyyk film. EDIT: screenshots Endret 24. september 2004 av NothgaliC Lenke til kommentar
Illmatic Skrevet 24. september 2004 Del Skrevet 24. september 2004 ken park var jo bare ren, skjær stygg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå