Mushaboom Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Braveheart er den beste filmen jeg noen gang har sett- litt kjip ending men en meget bra film Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Joa, men braveheart er ingen "syk" film. Det er det vi diskuterer her da Lenke til kommentar
salte aper Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 så en film for en stund siden husker ikke hva den het men en diger hust pulte en dame Lenke til kommentar
Ullsokk Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 (endret) hest tenker jeg Forslag til film som jeg kan se, som er skummel, og får meg til å skvette, så jeg ikke har lyst til å gå ute i mørket på et halvt år ? Endret 11. februar 2004 av Ullsokk Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Noen som har sett den norske splatter filmen Bread and Circus? Alvorlig talt... De prøver kanskje å være syke, men det var ikke særlig sammenheng eller noesomhelst å følge med på i den. Ikke var den særlig syk eller B engang. Lurer på hvor de har funnet "skuespillerne". Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Braveheart er den beste filmen jeg noen gang har sett- litt kjip ending men en meget bra film offtopic: hehem, dårlig slutt? genial! seven er ganske syk! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 12. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 12. februar 2004 Braveheart er den beste filmen jeg noen gang har sett- litt kjip ending men en meget bra film offtopic: hehem, dårlig slutt? genial! seven er ganske syk! Seven er da ikke syk... Det er jo kjente skuespillere i den! En syk film har så dårlige skuespillere(på den tiden) at det gjør den gøy. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Seven er da ikke syk... Det er jo kjente skuespillere i den! En syk film har så dårlige skuespillere(på den tiden) at det gjør den gøy. Det er det dummeste jeg har hørt i filmsammenheng. Gidder ikke gå mer innpå det, da det er opplagt at "sykhetsgraden" på en film ikke kommer an på skuespillerne. Eksempel: Irreversible. Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Ichi the Killer (Eller Koroshiya 1 som den originalt heter) Lenke til kommentar
FiskePinna Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Klasken Sie meine Schinkebôffe Zwei (2). Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 12. februar 2004 Del Skrevet 12. februar 2004 Klasken Sie meine Schinkebôffe Zwei (2). Innholdsrik? Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 13. februar 2004 Del Skrevet 13. februar 2004 Synes at Braindead,Evil dead 2,Night of the living dead,dawn of the dead og day of the dead er geniale filmer og syke filmer spesielt to 3 zombie filmene jeg nevner.Gleder meg til den "re-maken" av dawn of the dead kommer på kino(om den gjør det). Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 14. februar 2004 Del Skrevet 14. februar 2004 hva med cradle of filth filmen (cradle of fear heter den) den er skummel, alle cradle fans har vel sett den ? Lenke til kommentar
Smirnoff Skrevet 15. februar 2004 Del Skrevet 15. februar 2004 Visitor Q slår alt. Knis. Så den nettopp. Lenke til kommentar
Myrsve Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 kanskje ikke veldig syyyyk, men equlibrium er sinsykt bra. rååå! helt enig Lenke til kommentar
knutby Skrevet 17. februar 2004 Forfatter Del Skrevet 17. februar 2004 Å dæven! Jeg så akkurat Natural Born Killers. DET er syk film det! Quote: "Å se en sykkelist! De er vanskelige å treffe, ett øyeblikk så skal jeg se om jeg treffer. BOM!" Lenke til kommentar
Bandidos-Pelle Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Å dæven! Jeg så akkurat Natural Born Killers. DET er syk film det! Quote: "Å se en sykkelist! De er vanskelige å treffe, ett øyeblikk så skal jeg se om jeg treffer. BOM!" På følelsen at det er 18 på filmen? Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 17. februar 2004 Del Skrevet 17. februar 2004 Visitor Q slår alt. Knis. Så den nettopp. Det kan jeg tenke meg. Sett Nekromantik? Lenke til kommentar
Mello Skrevet 18. februar 2004 Del Skrevet 18. februar 2004 Jeg for min del vil si at den sykeste filmen ever er "A Clockwork Orange" hele filmen er jo basert rundt enten et horehus eller galehus (eller begge deler integrert inn i en institusjon, vi nordmenn kaller det stortinget, eventuelt regjering) Ekleste filmen derimot (som også er syk) er original versjonen av "The Texas Chainsaw Massacre", fikk nesten vondt selv da jeg så hun ene jenta bli hengt opp på den "knaggen/kroken" levende, mens hun skrek og måtte se på at han typen parterte vennen hennes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå