Gå til innhold

Beste syyyke filmen du har sett?

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har sett den norske splatter filmen Bread and Circus?

Alvorlig talt... De prøver kanskje å være syke, men det var ikke særlig sammenheng eller noesomhelst å følge med på i den. Ikke var den særlig syk eller B engang. Lurer på hvor de har funnet "skuespillerne".

Lenke til kommentar
Braveheart er den beste filmen jeg noen gang har sett- litt kjip ending men en meget bra film ;)

offtopic: hehem, dårlig slutt? genial!

seven er ganske syk!

Seven er da ikke syk... Det er jo kjente skuespillere i den! En syk film har så dårlige skuespillere(på den tiden) at det gjør den gøy.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf
Seven er da ikke syk... Det er jo kjente skuespillere i den! En syk film har så dårlige skuespillere(på den tiden) at det gjør den gøy.

Det er det dummeste jeg har hørt i filmsammenheng. Gidder ikke gå mer innpå det, da det er opplagt at "sykhetsgraden" på en film ikke kommer an på skuespillerne. Eksempel: Irreversible.

Lenke til kommentar

Jeg for min del vil si at den sykeste filmen ever er "A Clockwork Orange" hele filmen er jo basert rundt enten et horehus eller galehus (eller begge deler integrert inn i en institusjon, vi nordmenn kaller det stortinget, eventuelt regjering)

Ekleste filmen derimot (som også er syk) er original versjonen av "The Texas Chainsaw Massacre", fikk nesten vondt selv da jeg så hun ene jenta bli hengt opp på den "knaggen/kroken" levende, mens hun skrek og måtte se på at han typen parterte vennen hennes.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...