ilex Skrevet 2. oktober 2003 Del Skrevet 2. oktober 2003 vil du se syke filmer så må det være japansk visitor q/bizita q suicide club/Jisatsu circle hverken the ring eller ringu filmene er skumle, spennende, men ikke skumle. synes personlig ringu 0 er best. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 3. oktober 2003 Del Skrevet 3. oktober 2003 Vet det er utrolig, men jeg har hørt om den ja Hørt om Nazijegeren? Vet ikke om du mente den eller Gay niggers etc etc filmen, men Nazijegeren ble jo funnet i diverse svenske filmbutikker å da i sin tid! Nope Lenke til kommentar
UgeSluge Skrevet 13. oktober 2003 Del Skrevet 13. oktober 2003 Clockwork orange er kul da. Men ellers så må jeg jo si at Evil dead filmene og braindead er ganske syke. Har sett noen andre helt syke filmer men jeg kommer ikke på navnene nå. Det var noe med exprimenter på døde folk å sånn... Lenke til kommentar
Killer_DT Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 Men ellers så må jeg jo si at Evil dead filmene og braindead er ganske syke. Du Kan ikke være gammel hvis du syns de er syke. Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 14. oktober 2003 Del Skrevet 14. oktober 2003 vil du se syke filmer så må det være japansk visitor q/bizita q suicide club/Jisatsu circle hverken the ring eller ringu filmene er skumle, spennende, men ikke skumle. synes personlig ringu 0 er best. ringu virus er helt lik den amerikanske, tror det er den de har brukt å ikke ringu 1. du burde prøve "dark water" også, det er nok en god japansk film Lenke til kommentar
ilex Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 har sett dark water, the eye er neste på skjemaet. Så nettopp en annen meget syk film, Tetsuo - Ironman. Du skal nok være litt sær for å like denne Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 29. oktober 2003 Del Skrevet 29. oktober 2003 Den sykeste komedien eg har sett må vel bli "Kung Pow". Artig liten sak, enten så elsker du den, slik som eg gjer, eller så hater du den. Kort fortalt er filmen ein gammel kinesisk kampsport film som er triksa litt med. Folkene som har laga den, har fjerna all lyd, lagt på ny og slengt inn noen nye skuespillere, til tider hysterisk morosamt. Eller så vart jo dawn of the dead nemnt tidligere, filmen er vel ikkje sjuk i seg sjølv, men den er sjukt dårlig. Ellers så kan eg jo nemne Bad Taste og evil dead filmene er ganske sjuke, husker spesielt ein scene i evil dead 1 eller 2, der ei dame blir voldtatt av eit tre. Lenke til kommentar
Flames Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 A clockwork Orange, gremlins og Invasion of the Killer-Condoms Braindead og Bad taste er jo også litt tøffe da.. Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Ken Park (kun syk) Requiem for a dream (syk, men jævli bra film.) Men altså... ken park tar kaka.. Lenke til kommentar
Skreeth Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Critters filmene .. og Battle Royal er tidig. Lenke til kommentar
IntelAmdAti Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Undead, den kom ut i 2003. Filmen er fantastisk, en slags blanding av Equlibrium og zombiefilmer nesten. Jeg så filmen med noen venner og den var helt utrolig bra. Så er Bad Taste, Braindead OK men ikke sånn spesielt.. Dellamorte Dellamore er kul og. Lenke til kommentar
Suppelars2k Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Sjukeste? "Teh Furries goes yiffytastic in Hong-Kong 2" Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 /me tror haltan er en furry som ikke har kommet ut av skapet. Anyways en syk syk syyyk film? Hmm det må være den franske filmen Irreversible. Den er syk altså! Lenke til kommentar
Pantera Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Rart ingen har nevnt Idiotene.....den er jo ganske syk.... mvh Pantera Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 9. februar 2004 Del Skrevet 9. februar 2004 Så et opptak av en kjønnsskifteoperasjon en gang, det var ganske sykt Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 Gay niggers from outer space er ganske genial ja, håper den kommer på dvd snart, er bare 25 min men:\ mye bra ed wood inspirert space action Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 /me tror haltan er en furry som ikke har kommet ut av skapet. Anyways en syk syk syyyk film? Hmm det må være den franske filmen Irreversible. Den er syk altså! tja, litt psyko filming, spess i begynnelsen, men filmen var igrunn ikke syk. Den viste virkeligheten på sitt mest brutale og veldit detaljert. Bra og ekkel film. Lenke til kommentar
Elyas Machera Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 /me tror haltan er en furry som ikke har kommet ut av skapet. Anyways en syk syk syyyk film? Hmm det må være den franske filmen Irreversible. Den er syk altså! Jeg tror egentlig at HalTan er en Gamer som spiller CS,og i tillegg er 1337. Lenke til kommentar
Tante Pose Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 De fleste Troma-filmene er passe syke de og.. Lenke til kommentar
iDude Skrevet 10. februar 2004 Del Skrevet 10. februar 2004 "Riget 2" var jo ganske syk... Eller så er "I Kina spiser de hunde" en herlig syk film Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå