frodeko Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Her er en del andre tips: -Ereaserhead -Tetsou 1 & 2 -Cannibal Holocaust ja! -Bad boy Bubby ja! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Caligula tror jeg Lenke til kommentar
frodeko Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Må i så fall v bli den 2t30min lange uklipte versjonen, den "røde versjonen" som vist over her er klipt, og mangler en del hardcore-scener... Lenke til kommentar
frodeko Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Oi glemte den sykeste av alle syke filmer: -Salo, 120 dager i sodom, sprengte greier, her snakker vi sykt!!! Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Må i så fall v bli den 2t30min lange uklipte versjonen, den "røde versjonen" som vist over her er klipt, og mangler en del hardcore-scener... Har denne her på VHs, kjøpt for en del år siden. Men den er på 2t 24 min, så den er vel klippet den også? Lenke til kommentar
frodeko Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Den er nok litt klipt, tror jeg. Har sett denne, det mangler en scene der en fyr får trykt neven opp i rektum, pluss at all xxx er borte, ("kjønnsorganer i bevegelese loven!"). Men bortsett fra det er den vel ganske komplett. Husk på at det finnes en 1t30min versjon ute å går, snakker om klipping! Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Guinea Pig serien Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 "Banned Clips" Det er en ekkel film med mange videoklipp som er hentet ifra nyhets selskaper og lignende... Folk som tar selvmord, gisselsituasjoner, runaways ++ Litt ekstrem grad av reality tv kanskje! Du er syk... jeg tenkte mere på spillefilmer Syk? Liker ikke akkurat og se på den filmen! Men litt morro og få et innsyn til den virkelige verden der ute! Lenke til kommentar
sxxxe83 Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Tror det har vært et liknendeo topic før en gang, om jeg husker riktig... Var forøvrig jeg som spurte om syke el blodig film el noe, husker ikke helt... Er en STOR fan av Braindead, Bad Taste, Meet The Feebles, Evil Dead 1, 2 og Army of Darkness (ED3) The Texas Chainsaw Massacre UNCUT.. De filmene var byggesteinene i min "inngang" til splatterfilmer i 93-94. fikk lurt meg til å "titte" litt når storebror og vennene hans så på sånne "skumle" filmer (bror 77mod, jeg 83mod) Noe jeg egentlig er litt glad for, syns fremdeles det er gøy og bli skremt.. På den tiden var det jo å bli skremt å se sånne filmer... Nå er det jo så klart bare morro.. Med unntak av de "SYKE" greiene dere driver å tar opp, det som er morro er jo filmer som er "KOMEDIE" ikke noe sånnt "Snuff" lookalike.. Braindead er jo først og fremst morsom.. Ikke syk, noen her som har vært borti "snuff" tenker ikke på klipp som man finner på internett som kalles for "snuff" eller "Faces of Death" men de egentlige filmene som heter det... Var vel rundt 70-80 tallet at noen "syke" folk dreiv å kidnappa jenter )sikkert gutter også), og filmet, at dem blei dopa ned og gjort helt syke ting med, f.eks ei jente som blei hengt med fiskekroker i puppene.. ei jente som blei dopa ned og de hadde skjært av skallen til en fyr, og hu jenta satt visst å rota litt rundt i skallen hans osv.. DETTE ER SYKT... Dette er facts, som en kamerat har fortalt, foreldra hans hadde fått leid en film " fra under benken" hos en tvilsom fyr og no greier, og fått sett noe av dette ekle greiene... Men det jeg egentlig drev å snakka om var jo splatter filmer, som sagt jeg og en kamerat ble HEKTA, av disse filmene, og det som ble vår nedtur, var at den første filmen vi så var jo selvsagt Braindead som er DEN beste filmen jeg har sett.. Er den filmen jeg har sett flest ganger også tror jeg, sikkert 30+ ganger snart siden 93.. Men, da prøvde vi å få tak i det som var av bra splatterfilmer, fikk litt kontakt med en som jobba på "hysj hysj" og han fikk tak i en 10 siders liste over splatterfilmer, og vi dreiv å plukka ut og bestilte noen av disse vi fant ut vi trodde var bra.. Men til stor skuffelse, så fantes det INGEN film, som kunne måles med BRAINDEAD.. Sånt som Dead Next Door, Day Of The Dead, Return Of The Living Dead 1, 2.. Cannibal Holocaust, Zombie Flesheaters, City Of The Living Dead, The Beyond, Pet semetary 1,2.. Det er bare ikke helt det samme.. Enkelt og greit.. En film som jeg anbefaler ER "EVIL ED" svensk film, dubba til enkelsk.. Den filmen, er det beste dubbinga jeg har noengang sett i en film.. Sku nesten tro at det var enkelsk.. En film jeg personlig IKKE har sett er "The Story Of Riki" en japansk film, visstnok, sku være blodig++, ble anbefalt av en på "Gamle" HW.no, fikk aldri rota meg til å fått tak i den... Noen som har sett den.. ?? Noen som har sett andre filmer som de syns kan måles med BrainDEAD (bad taste, er jo nesten like god.. ) så vil jeg gjerne vite, elsker gode komiske splatterfilmer.. Er sikkert en del, halv gode som jeg ikke husker navner på og ikke kommer på for øyeblikket, disse var de som først falt inn i skallen min... Bare si at jeg Personlig så har jeg ikke sett Snuff eller Faces Of Death.. Føler vel ikke så veldig for å få sett de heller, men det hadde vært interessant, hadde kanskje fått endra synet på film, og det som skjedde på 70-80 tallet.. for det var faktisk noen foreldre som ble overlatt alene, og uten å vite egentlig hva som skjedde med stakkars "ola nordmann".. ER jo helt grusomt, i grunn det som skjedde... Nå skal jeg slutte ¨å skrive, sitter på en laptop "dell inspiron 8200" tastene og forøvrig litt små også, så jeg driver å bommer på tastene i ett.. Noen som vet om noen skikkelig gode Humor splatterfilmer, så del erfaringene deres da.. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Selv om det er "sykt" må det jo være kvalitet. Dette er også en bra kandidat; Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Tror det har vært et liknendeo topic før en gang, om jeg husker riktig... Var forøvrig jeg som spurte om syke el blodig film el noe, husker ikke helt... Å huff å huff, tenk hvis vi har laget en topic som har vært oppe før fæle greier - frem med hengelåser. Ps, tror ikke det var sånn du mente, men kunne barikke dy meg Lenke til kommentar
Thanatos Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Orgazmo er en syk film... :smile: Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Her er den andre tråden; http://forum.gamer.no/viewtopic.php?t=87156 Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 sykeste filmene må jo være Bad Taste og BraindeadFatter ikke hvorfor Peter Jackson fikk lov å regisere Ringenes Herre Tror ikke de så så mye på tidligere filmer som han har laget I en produksjon er det som oftest produsenten (med litt innflytelse fra andre hold) som bestemmer hvem som skal regissere. Tatt i betraktning at Peter Jackson er en av tidenes beste regissører i tillegg til at han produserte filmen, er det ikke det spor rart at han fikk "lov" å regissere Ringenes Herre triologien. Han har brent for de filmene i nesten 10 år, drevet å forberedt seg og han kjenner vel boka bedre enn sin egen kone. Ellers er Bad Taste en overlegent mye bedre film enn Braindead, og Army of Darkness fortjener ikke å bli kalt The Evil Dead 3, den er lavmål i forhold til forgjengerene. Zombie Flesh Eaters en konge film, men ikke av det syke slaget. Cannibal Holocaust er en syk film, som virker ennå sykere når du finner ut at alle dyrene som ble drept i den faktisk var ekte (argh). Ikke kall The Ring syk før dere har sett originalen (vel, aldri kall den syk). En film jeg syns er syk, kanskje på en annerledes måte er Requiem for a Dream. Intens og deilig. Det er kvalitetsfilm. Realisme er så mye mer påvirkende å skremmende enn "slash, slash, du er død". Larry Clark er vel litt syk av seg? Lenke til kommentar
Iminzilion Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 "Banned Clips" Det er en ekkel film med mange videoklipp som er hentet ifra nyhets selskaper og lignende... Folk som tar selvmord, gisselsituasjoner, runaways ++ Litt ekstrem grad av reality tv kanskje! ikkje tilfeldig filmen: Banned From Televisjon <--- ? varer ca 1 - 1time og 30min. Lenke til kommentar
Eriond Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Jeg syntes "Bad Boy Bubby" var fenomenal. Såg den for mange år siden. Virkelig sykt bra film Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 28. september 2003 Del Skrevet 28. september 2003 Army of Darkness fortjener ikke å bli kalt The Evil Dead 3, den er lavmål i forhold til forgjengerene. ah, endelig noen andre som deler mitt syn på AoD Lenke til kommentar
Döden Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 -Braindead -8MM -Seven -The Ring -Natural Born Killers <-- Alt skal dø! :x Lenke til kommentar
Tacritan Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 Army of Darkness fortjener ikke å bli kalt The Evil Dead 3, den er lavmål i forhold til forgjengerene. ah, endelig noen andre som deler mitt syn på AoD Må si meg totalt uenig her, jeg for min del. Greit nok, AoD er ikke så bra som forgjengerne men jeg syns ikke de kan sammenlignes. Der ED 1 og 2 er "skumle" er AoD bare direkte morsom, og litt actionfylt. Dessuten har man jo skifta tema og miljø og hele pakka. AoD er fremdeles en bra splatter/grøsser/action-komedie i mine øyne, men ikke like bra som forgjengerne. Oh on topic: Har sett et klipp fra Caligula, som var ganske stygt. Tør ikke tenke på resten av filmen. Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 30. september 2003 Del Skrevet 30. september 2003 itchi the killer er ikke helt pen den heller akkurat. Men når det gjelder snuff filmer, så er visst det bare tullball. Snuff filmer er filmer med handling, som når sitt klimaks når hovedpersonen dør (in real life). Var en myte fra 70 tallet. FBI var innblandet og greier. Men det er aldri funnet bevis for at dette faktisk foregikk. Men, man vet aldri. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå