LarsP Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Så forresten at August Underground's Mordum lå oppe på Zaerc forleden dag, så jeg får vel stikke innom og se om filen fortsatt serveres. Zaerc? PS: under the influence. Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Zaerc er en tracker - et kjapt googlesøk på "Zaerc tracker" vil nok la deg snike deg inn på godsakene. Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 Hva skal man med Zaerc når man har filmen på DVD? =P Lenke til kommentar
Mr-CEO Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 http://www.imdb.com/title/tt0290329/ Rimlig syk film Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 (endret) *misforstått* Endret 24. juli 2005 av mR_cRaZy Lenke til kommentar
SumSar Skrevet 24. juli 2005 Del Skrevet 24. juli 2005 "Fear and loathing in Las Vegas" synes jeg er litt småsyk også, men en knallbra film. Lenke til kommentar
The Rat Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 Den mest syke filmen jeg noen gang g\har sett må vel være filmen Heathers. Noe av det sykeste, rareste innholdet jeg noen gang har sett... Lenke til kommentar
Winged Monkey Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 "Bubba Ho Tep" Bruce Campbell (Ash fra Evil Dead-filmen bl.a.) spiller en eldre versjon av Elvis innlagt på et pleiehjem. Den sorte skuespilleren Ossie Davis er/tror han er en eldre John F. Kennedy med en sandpose implantert i skallen (ikke spør..) Sammen må de bekjempe en mumie som suger sjeler fra de andre beboerne på pleiehjemmet. Sykt? Ja! Genialt moro? Ja! Lenke til kommentar
Jernlov Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 (endret) vet ikke om den er nevnt før men, Battle Royale, en klasse blir sendt på en øy og MÅ drepe hverandre til en er igjen ellers så dør alle. Hoya hoya tale men (styr unna 2'rn den er ikke i nærheten så bra) SAW er også litt sånn <-- halve den smilyn Endret 25. juli 2005 av skate4life Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 ET *Syk* Blir vel det drygeste laget for ET da men LarsP : Har du en link hvor August Undergound's Mordum kan kjøpes ? Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 LarsP : Har du en link hvor August Undergound's Mordum kan kjøpes ? DVDhorror.com Lenke til kommentar
Dr. Jacoby Skrevet 25. juli 2005 Del Skrevet 25. juli 2005 natural born killers var jo søt Lenke til kommentar
xanth0s Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 LarsP : Har du en link hvor August Undergound's Mordum kan kjøpes ? DVDhorror.com Oii litt av en pris på den. Men kjøpes skal den. Skal prøve å sette dama å få hun til å se den i lag med meg Takk LarsP Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 LarsP : Har du en link hvor August Undergound's Mordum kan kjøpes ? DVDhorror.com Oii litt av en pris på den. Men kjøpes skal den. Skal prøve å sette dama å få hun til å se den i lag med meg Takk LarsP Slike "spesielle" filmer er ofte litt dyrere da opplaget og dermed tilgangen er begrenset. Bare hyggelig å hjelpe. Jeg vedder forresten 100 kroner på at kjæresten din ikke kommer til å se hele filmen. Lenke til kommentar
InsertNumLock Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Filmene som heter Caligula har jeg lurt litt på om jeg skal kjøpe. Men hva kan jeg forvente meg av den? Ser temmelig syyk ut. Lenke til kommentar
Montag Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Vil slå et slag for Freaks. Lenke til kommentar
Smooth Ceiling Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Filmene som heter Caligula har jeg lurt litt på om jeg skal kjøpe. Men hva kan jeg forvente meg av den? Ser temmelig syyk ut. Om du kjøper versjonen jeg har, vil du se bl.a. menn som masturberer og spruter i en skål, kvinner som blir torturert på ymse seksuelle måter, mann som blir FF o.s.v. Har den usensurerte versjonen, og den er ikke særlig annet enn en "raritet" i samlingen.. sett den 2 ganger, og det er nok i massevis. Lenke til kommentar
SkyMarshall Arts Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Filmene som heter Caligula har jeg lurt litt på om jeg skal kjøpe. Men hva kan jeg forvente meg av den? Ser temmelig syyk ut. Om du kjøper versjonen jeg har, vil du se bl.a. menn som masturberer og spruter i en skål, kvinner som blir torturert på ymse seksuelle måter, mann som blir FF o.s.v. Har den usensurerte versjonen, og den er ikke særlig annet enn en "raritet" i samlingen.. sett den 2 ganger, og det er nok i massevis. Ja 100% enig i det Sundiver sa. Det er ikke noe tap å ikke se den for å si det sånn. Jeg har sett den èn gang, har den i hylla - og det har blitt med den ene gangen. Den var faktisk kjedelig nok den ... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 26. juli 2005 Del Skrevet 26. juli 2005 Har den "usensurerte" DVD-utgaven jeg og. Håper jeg får sett den ikke utgitte utgaven en gang. Sist jeg hørte noe om den så lå den innelåst i et hvelv nede i Cannes. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå