Gå til innhold

Beste syyyke filmen du har sett?

knutby

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Bubba Ho Tep"

Bruce Campbell (Ash fra Evil Dead-filmen bl.a.) spiller en eldre versjon av Elvis innlagt på et pleiehjem. Den sorte skuespilleren Ossie Davis er/tror han er en eldre John F. Kennedy med en sandpose implantert i skallen (ikke spør..)

Sammen må de bekjempe en mumie som suger sjeler fra de andre beboerne på pleiehjemmet. Sykt? Ja! Genialt moro? Ja!

Lenke til kommentar

vet ikke om den er nevnt før men, Battle Royale, en klasse blir sendt på en øy og MÅ drepe hverandre til en er igjen ellers så dør alle. Hoya hoya tale men (styr unna 2'rn den er ikke i nærheten så bra)

SAW er også litt sånn :ohmy: <-- halve den smilyn :p

Endret av skate4life
Lenke til kommentar
LarsP : Har du en link hvor August Undergound's Mordum kan kjøpes ?

DVDhorror.com

Oii litt av en pris på den. :ohmy:

Men kjøpes skal den. Skal prøve å sette dama å få hun til å se den i lag med meg ;) Takk LarsP

Slike "spesielle" filmer er ofte litt dyrere da opplaget og dermed tilgangen er begrenset.

Bare hyggelig å hjelpe. Jeg vedder forresten 100 kroner på at kjæresten din ikke kommer til å se hele filmen.

Lenke til kommentar
Filmene som heter Caligula har jeg lurt litt på om jeg skal kjøpe. Men hva kan jeg forvente meg av den? Ser temmelig syyk ut.

Om du kjøper versjonen jeg har, vil du se bl.a. menn som masturberer og spruter i en skål, kvinner som blir torturert på ymse seksuelle måter, mann som blir FF o.s.v. Har den usensurerte versjonen, og den er ikke særlig annet enn en "raritet" i samlingen.. sett den 2 ganger, og det er nok i massevis.

Lenke til kommentar
Filmene som heter Caligula har jeg lurt litt på om jeg skal kjøpe. Men hva kan jeg forvente meg av den? Ser temmelig syyk ut.

Om du kjøper versjonen jeg har, vil du se bl.a. menn som masturberer og spruter i en skål, kvinner som blir torturert på ymse seksuelle måter, mann som blir FF o.s.v. Har den usensurerte versjonen, og den er ikke særlig annet enn en "raritet" i samlingen.. sett den 2 ganger, og det er nok i massevis.

Ja 100% enig i det Sundiver sa. Det er ikke noe tap å ikke se den for å si det sånn.

Jeg har sett den èn gang, har den i hylla - og det har blitt med den ene gangen.

Den var faktisk kjedelig nok den ...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...