knutby Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hva er den sykeste og beste filmen du har sett? tenker da ikke på Ringenes herre osv. de er ikke syyyyyyke. Jeg mener Braindead Lenke til kommentar
orodreth Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 kanskje ikke veldig syyyyk, men equlibrium er sinsykt bra. rååå! Lenke til kommentar
Shotgun Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Den sykeste filmen jeg har sett må være "Baise-Moi" En film om to kvinnelige prostituerte i Frankrike. Deres hevn over tidligere kunder. Bra film, men ikke å anbefale som lørdags-kos med forloveden. Filmen tror jeg ble forbudt på kino her hjemme. Den gikk vel bare et par kvelder på kino, før den ble tatt av lerettet. Lenke til kommentar
BrokenTomato Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 "Banned Clips" Det er en ekkel film med mange videoklipp som er hentet ifra nyhets selskaper og lignende... Folk som tar selvmord, gisselsituasjoner, runaways ++ Litt ekstrem grad av reality tv kanskje! Lenke til kommentar
knutby Skrevet 25. september 2003 Forfatter Del Skrevet 25. september 2003 "Banned Clips" Det er en ekkel film med mange videoklipp som er hentet ifra nyhets selskaper og lignende... Folk som tar selvmord, gisselsituasjoner, runaways ++ Litt ekstrem grad av reality tv kanskje! Du er syk... jeg tenkte mere på spillefilmer Lenke til kommentar
AfroMan Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 The ring kansje? Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Evil Dead 2 er jo tålig "Far fetched" da. Etterfølgeren åsså, Ary of darkness. Lenke til kommentar
Bushnell Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 from hell er ikke så ille.. basert på jack the ripper tror jeg.. ganske ekkel til tider den Lenke til kommentar
Radiant Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Enig Army Of Darkness er griserå Lenke til kommentar
do'h Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 bad taste er ganske morsom Lenke til kommentar
Totenkopf Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hvis det er spillefilmer det er snakk om så må vel Braindead være en av de sykeste filmene jeg har sett, men det er jo en syk komedie tho. Og Cannibal Holocaust er vel også ganske bra Evil Dead 2 er jo tålig "Far fetched" da. Etterfølgeren åsså, Ary of darkness. ikke egentlig, Army of Darkness var ganske tam tbh Lenke til kommentar
PT Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Children of the corn 666. Gir ingen mening første gangen du ser den. Bare masse drap og selvmord. Oppfølgeren gir litt mer mening, men den har nesten samme handling som den første. Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Humm kan vel nevne ett par. Ilsa - She wolf of the SS : nazi exploitation film. Cannibal ferox : Jungel kannibal film Cannibal Holocaust : Jungel kannibal film igjen:) Cradle of fear : Grøsse greier med en del bra scener. Nesten samtlige tromaville filmer, Tromeo & Juliet, Toxic Avenger, Rabid Grannies etc. Også Shockwave SS og Death Camp 7 da selvfølgelig:) Lenke til kommentar
SnowDOG_ Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 "Banned Clips" Det er en ekkel film med mange videoklipp som er hentet ifra nyhets selskaper og lignende... Folk som tar selvmord, gisselsituasjoner, runaways ++ Litt ekstrem grad av reality tv kanskje! Thanks for the tip. Btw har også sett basei moi men skal du se en like fucked up film må du se irreversible eller noe som også er fransk. Ellers så eg KEN PARK igår og den var også litt syk. Lenke til kommentar
ZprMario Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Sykeste film? Svidd Neger! Går vel ikke under sjangerene skrekk/ grøsser, men syk synes jeg absolutt den var... Når det gjelder grøsser så er jeg ikke helt sikker... Braindead kanskje, The Ring hadde god historie syns jeg. Lenke til kommentar
Petrvs Romanvs Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Bad Boy Bubby (første halvtimen er ja... :o ) Solaris (av Tarkovsky er trippy) Class of Nuke'em High (troma) Brazil (T. Gilliam) Naked Lunch (ett par far-out scener, forresten hele filmen er speisa) Delikatessen (surrealistisk morsom) Etegildet (man får lyst på mat etter å ha sett den) Pink Flamingos (psyk morsom deppa dekadent film) Ichi the killer (splatter-sæd-piercing-asiatisk) Un chien andalou (dali) Doberman (fransk voldsorgie, ett episk mesterverk av høy estetisk verdi) Death race 2000 (psycho-thrashy, slår flåklipa GP til de grader) Lost highway (psyk. symbolikk, skjønner ikke en dritt, men syns den er fet) Mondo Bizzaro o.l. Barbarella (utrolig naiv, åpningsscenen er den beste i filmhistorien psykt bra og ett helt psykotisk bra anslag) er sikkert flere, men gidder ik Lenke til kommentar
Fogl Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 sykeste filmene må jo være Bad Taste og Braindead Fatter ikke hvorfor Peter Jackson fikk lov å regisere Ringenes Herre Tror ikke de så så mye på tidligere filmer som han har laget Lenke til kommentar
knutby Skrevet 26. september 2003 Forfatter Del Skrevet 26. september 2003 Så en annmeldelse av lotr en gang. Der stod det at vi på passe på så ikke peter jackson ikke putter hobbitene i hurtigmikseren! Lenke til kommentar
Dr3as Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Den sykeste jeg har sett må værte Ken Park. Lenke til kommentar
frodeko Skrevet 26. september 2003 Del Skrevet 26. september 2003 Men behind the Sun overgår alle disse mange ganger, tidenes grusomste og kanskje også viktigste film. Men BEWARE, denne er hard å svelge! Jeg gidder ikke nevne disse "guinea pig"-seriene, dette er ikke filmer, forbanna møkk, vil ikke se disse om jeg har fått en million! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå