AnonymDiskusjon Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg tenker mest på kjærestepar hvor begge parter er jomfruer når jeg spør: er det vanlig med oralsex første gang man har sex? Isåfall, spør man først og gjør det klart og tydelig hva somer OK og hva som ikke? Anonym poster: f82822148a846ca93ef4da1b0b745999 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det er jo ein del av oppvarminga til sjølve penetreringa. Lenke til kommentar
Primer4 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg tenker mest på kjærestepar hvor begge parter er jomfruer når jeg spør: er det vanlig med oralsex første gang man har sex? Isåfall, spør man først og gjør det klart og tydelig hva somer OK og hva som ikke? Anonym poster: f82822148a846ca93ef4da1b0b745999 Er nok verken spesielt vanlig, ei heller "uvanlig", fingring derimot, spesielt om begge er jomfruer er ganske standard. Det er jo ein del av oppvarminga til sjølve penetreringa. Vil ikke tråkke på deg men hvordan er du i noe posisjon til å gi råd om sånt? 9 Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Vil ikke tråkke på deg men hvordan er du i noe posisjon til å gi råd om sånt? Sett på mang en blåfilm, skulle en tro. 1 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Sett på mang en blåfilm, skulle en tro. Har fått med meg ein del teori, ja. 8 Lenke til kommentar
Han Far Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg opplevde det som ganske naturlig i min tid. Fra et mer erfarent ståsted vil jeg også anbefale oralsex som forspill, spesielt for jentas skyld. Men det viktigste er at dere snakker sammen. Det høres skikkelig klisjefylt ut, men første gangen er første gangen og det blir enda mer klønete av at man ikke kommuniserer med partneren. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Har fått med meg ein del teori, ja. Men er du nå blitt så avhengig at du ikke klarer å skille mellom blåfilm og virkelighet? Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Men er du nå blitt så avhengig at du ikke klarer å skille mellom blåfilm og virkelighet? Avhengig av blåfilm? Nei, eigentleg ikkje. Lenke til kommentar
Niqābninja Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det er jo ein del av oppvarminga til sjølve penetreringa. Det er ingen selvfølge. Det kommer til å variere fra par til par, uavhengig av om man er jomfru eller ikke. Det viktigste er vel at begge er komfortable med det som skjer. Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Avhengig av blåfilm? Nei, eigentleg ikkje. Ettersom det er din eneste erfaring utenom selvnytelse, ville det vært tenkelig. Oral for meg er ganske naturlig. Ser det som en helt vanlig del av omgangen. Lenke til kommentar
Leo_ Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg brukte kjeften en runde først, første gangen jeg skulle ha sex i alle fall. Det falt naturlig og dama kom skikkelig kraftig. Tror nok jeg var flinkere med tunga enn kuken... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg