tttt Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Bankkortet mitt er brukt, og jeg husker ikke at jeg har brukt kortet mitt. Er det noen måte jeg kan få mere informasjon om hva som er betalt? Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Har du nettbank og eventuelt sjekka kva som står der? Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Etter transaksjonen er bokført, noe som gjerne tar noen dager, vil det komme opp tekst i nettbank/kontoutskrift/når du ringer kundeservice, så du kan se litt nærmere hva det er. Hvis du fortsatt ikke vet hva det er for noe, kan du reklamere til banken din. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Skrifta står at det er ebillet bodø, og jeg har ikke vært i bodø eller bestillt noe i bodø Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Kjøpt noe billetter i det siste, som den summen kan svare til? Det virker som om ebillett er et system som brukes for papirløs betaling for kulturtjenester, og brukes mye av teater, kinoer, dans etc. Dette fant jeg etter et kjapt googlesøk. Eventuelt kan du jo bare ringe til ebilletts kundeservice på tlf. 75508909, som det står på hjemmesidene. Ringer det fortsatt ingen bjeller? Litt avhengig av hvilken bank du har, kan du finne et skjema for reklamering i nettbanken din, eller ved å ringe kundeservice. Dersom kortet ditt har blitt brukt uautorisert bør du også sperre og rebestille kortet ditt for å hindre videre misbruk. Lenke til kommentar
tttt Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Eneste er kinobilletter, men disse er ikke kjøpt i bodø, og stemmer heller tvilsomt med prisen. Itilleg står det ebillet kultur bodø, på hjemmesiden til ebillet så står kultur som ett og kino som ett, så regner med det ville vært ebillet kino vis det var kinobilleter Lenke til kommentar
Arne Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Det er mulig at ebillett er basert i bodø, og at det derfor står bodø på kontoutskriften. Dersom det kan virke rimelig, foreslår jeg at du ringer telefonnummeret jeg ga deg, og hører hva transaksjonen gjelder, da kan de sikkert gi deg et riktig svar. Slik jeg forstår det må du taste inn fullstendig kortinformasjon for hver gang du kjøper billetter med ebillett. Lenke til kommentar
M.K.E.A. Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hvis du ikke ser kinobilletten et annet sted i kontoutskriften er det vel ganske sannsynlig at det den, er det ikke? Men hvis du er i tvil, ring dem. 1 Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Dersom tidspunkt og sum stemmer, samt at billetten ikkje dukkar opp andre stader, så er det ikkje urimeleg at det er den. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå