Gå til innhold

Syke filmer! Hvilken er best?


knutby

Anbefalte innlegg

  • 2 år senere...
Videoannonse
Annonse

Den desidert sykeste filmen jeg har sett må være den tyske kultfilmen "Nekromantik". Den er på ingen måte bra, bare jævlig syk. På en god andreplass kommer "Cannibal Holocaust". Denne har i det minste en viss form for moral og er igrunn ganske godt oppbygd, men det finnes få som er like syke og jævlige som denne. Begge disse filmene ble forbudt i Norge og vel så det, og da "Nekromantik" ble vist under en filmfestival i Oslo for noen år tilbake kom faktisk politiet og beslagla eksemplarene av filmen!

Lenke til kommentar

Alle filmer man lurer på, er det bare å søke opp på www.imdb.com :)

 

Nekromantik:

Graphic, low-budget gore-shocker about Rob and Betty, a couple of ordinary necrophiles who apparently don't mind if their dead sexual partners are not so fresh. Rob's job affords him the opportunity to bring home corpses and the odd body part; when he loses his job, he loses Betty, and Rob's life gets REALLY bizarre.

A street sweeper who cleans up after grisly accidents brings home a full corpse for him and his wife to enjoy sexually, but is dismayed to see that his wife prefers the corpse over him

Lenke til kommentar
Den desidert sykeste filmen jeg har sett må være den tyske kultfilmen "Nekromantik". Den er på ingen måte bra, bare jævlig syk. På en god andreplass kommer "Cannibal Holocaust". Denne har i det minste en viss form for moral og er igrunn ganske godt oppbygd, men det finnes få som er like syke og jævlige som denne. Begge disse filmene ble forbudt i Norge og vel så det, og da "Nekromantik" ble vist under en filmfestival i Oslo for noen år tilbake kom faktisk politiet og beslagla eksemplarene av filmen!

5015703[/snapback]

 

 

Necromantic visningen som ble stoppet var under visning på blindern filmklubbb. meget omstridt produsent.

Ellers så syntes også jeg at cannibal holocaust, men behind the sun og guinea pigs er artige filmer. Er litt svak for worlds wildest streetfights og ghetto brawls også

 

edit: må legge til at moren min tok en nekrofil på fersk gjerning en gang. en stygg sykehus sak som ble dysset ned.

Endret av detvarvondtdet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...