knutby Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hva er den sykeste og beste filmen du har sett? tenker da ikke på Ringenes herre osv. de er ikke syyyyyyke. Jeg mener Braindead Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg mener det er Bad Taste Lenke til kommentar
-jH Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Ja, Braindead popper rett opp i hodet mitt nå også... Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Men Behind The Sun. August Underground og August Underground Mordum. Guinea Pig. Tetsuo. Caligula II: The Untold Story. Det er vel det. Lenke til kommentar
Acrid Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=199 Jeg har lettmelk i kjøleskapet. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Jeg har lettmelk i kjøleskapet. 5015022[/snapback] LIES! Alle vet du drikker hel-melk... Lenke til kommentar
-Tori- Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har ikke sett hele, bare klipp av den. Men Saw virker temmelig syyyk. Lenke til kommentar
lceman™ Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=199 Jeg har lettmelk i kjøleskapet. 5015022[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=475031 Lenke til kommentar
iMono Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 https://www.diskusjon.no/index.php?showforum=199 Jeg har lettmelk i kjøleskapet. 5015022[/snapback] https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=475031 5015467[/snapback] Det var jo synd at denne var to år før da! Lenke til kommentar
Prizefighter Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har ikke sett hele, bare klipp av den. Men Saw virker temmelig syyyk. 5015447[/snapback] Saw er ikke syk, den er genial. Syk film? House 1,2,3,4. Har de på DVD. Filmer som er mer på bærtur enn det skal du lete lenge etter. Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Den desidert sykeste filmen jeg har sett må være den tyske kultfilmen "Nekromantik". Den er på ingen måte bra, bare jævlig syk. På en god andreplass kommer "Cannibal Holocaust". Denne har i det minste en viss form for moral og er igrunn ganske godt oppbygd, men det finnes få som er like syke og jævlige som denne. Begge disse filmene ble forbudt i Norge og vel så det, og da "Nekromantik" ble vist under en filmfestival i Oslo for noen år tilbake kom faktisk politiet og beslagla eksemplarene av filmen! Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Har ikke sett hele, bare klipp av den. Men Saw virker temmelig syyyk. 5015447[/snapback] Saw er ikke syk, den er genial. Syk film? House 1,2,3,4. Har de på DVD. Filmer som er mer på bærtur enn det skal du lete lenge etter. 5015541[/snapback] hva handler egentlig nekromatik om? Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 Alle filmer man lurer på, er det bare å søke opp på www.imdb.com Nekromantik: Graphic, low-budget gore-shocker about Rob and Betty, a couple of ordinary necrophiles who apparently don't mind if their dead sexual partners are not so fresh. Rob's job affords him the opportunity to bring home corpses and the odd body part; when he loses his job, he loses Betty, and Rob's life gets REALLY bizarre. A street sweeper who cleans up after grisly accidents brings home a full corpse for him and his wife to enjoy sexually, but is dismayed to see that his wife prefers the corpse over him Lenke til kommentar
edge Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 eh, denne tråden ble starta for to år siden. Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 eh, denne tråden ble starta for to år siden. 5015809[/snapback] No shit, Sherlock... Lenke til kommentar
Jon@s Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 eh, denne tråden ble starta for to år siden. 5015809[/snapback] Da var det jammen på tiden at trådstarter fikk svar Lenke til kommentar
Ksungam Skrevet 16. oktober 2005 Del Skrevet 16. oktober 2005 haha, så det nå jeg og Lenke til kommentar
detvarvondtdet Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 (endret) Den desidert sykeste filmen jeg har sett må være den tyske kultfilmen "Nekromantik". Den er på ingen måte bra, bare jævlig syk. På en god andreplass kommer "Cannibal Holocaust". Denne har i det minste en viss form for moral og er igrunn ganske godt oppbygd, men det finnes få som er like syke og jævlige som denne. Begge disse filmene ble forbudt i Norge og vel så det, og da "Nekromantik" ble vist under en filmfestival i Oslo for noen år tilbake kom faktisk politiet og beslagla eksemplarene av filmen! 5015703[/snapback] Necromantic visningen som ble stoppet var under visning på blindern filmklubbb. meget omstridt produsent. Ellers så syntes også jeg at cannibal holocaust, men behind the sun og guinea pigs er artige filmer. Er litt svak for worlds wildest streetfights og ghetto brawls også edit: må legge til at moren min tok en nekrofil på fersk gjerning en gang. en stygg sykehus sak som ble dysset ned. Endret 17. oktober 2005 av detvarvondtdet Lenke til kommentar
Ozelot Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 Battle Royale ? Synes den var ufattelig morsom til tider... Lenke til kommentar
bror_bror Skrevet 17. oktober 2005 Del Skrevet 17. oktober 2005 The Cell Den er syyyk, har ikke ord Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå