Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Bytte ut standard cd spiller(rcd 510) i Golf 5 2007m

Anbefalte innlegg

Hei,

Kjøpte nylig en Golf V, 2007 modell men kan ikke si jeg var helt happy med den standard cd spilleren der.

Tenkte derfor å bytte den ut med noe sånn som dette, ikke alt for dyrt og så greit ut. Usikker på lyden, men kjører bare standard høytalere i bilen per nå og er helt ok. Så gidder ikke oppgradere med skikkelig anlegg nå (Men tar gjerne imot tips).

Kan være det kommer om ett par år til, men først og fremst tenkte jeg bare få en ny cd spiller inn der.

Ett par andre ting jeg lurer på i forbindelse en slik spiller:

*Har ryggesensor på bilen idag, men ikke med skjerm eller sånn lys som lyser. Kun lyd som piper. Er det mulig å koble disse til eller mulig å koble til ryggekamera.

*Hvordan fungere Tv og GPS`n?

*Ved headsfree må jeg installere microfon til dette?

Lurer også på alt dette er vanskelig å gjøre selv?

Og hva dere anbefaler.

Takk for alle svar ;)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg vil i alle fall ikke anbefale deg den billige kinaspilleren du linker til, det vil garantert ikke gi deg noe bedre lyd enn den du har... Da er det bedre å kjøpe en pioneer eller alpine og ny ramme osv...

Greit nok at lyden ikke blir bedre, men hovedsaklig ikke derfor jeg skal ha den.

Skal han den pga gps`n, dvd og aux.

Om lyden er ca den samme som er i dag så er det ikke noe problem?!

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Hei! Kjøpte du den spilleren du linket til? Er du fornøyd? Vil bytte ut cdspilleren i min golf5 også, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe en sånn en som du linket til, eller noe dyrere. :)

Hvis du driter i lydkvalitet, presisjon på gps`n, følelsen av billig plastikk osv, så kjør på... Vil du løfte lyden betraktelig, så kjøp en pioneer eller alpine spiller :)

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...