mohamedina Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hei, Kjøpte nylig en Golf V, 2007 modell men kan ikke si jeg var helt happy med den standard cd spilleren der. Tenkte derfor å bytte den ut med noe sånn som dette, ikke alt for dyrt og så greit ut. Usikker på lyden, men kjører bare standard høytalere i bilen per nå og er helt ok. Så gidder ikke oppgradere med skikkelig anlegg nå (Men tar gjerne imot tips). Kan være det kommer om ett par år til, men først og fremst tenkte jeg bare få en ny cd spiller inn der. Ett par andre ting jeg lurer på i forbindelse en slik spiller: *Har ryggesensor på bilen idag, men ikke med skjerm eller sånn lys som lyser. Kun lyd som piper. Er det mulig å koble disse til eller mulig å koble til ryggekamera. *Hvordan fungere Tv og GPS`n? *Ved headsfree må jeg installere microfon til dette? Lurer også på alt dette er vanskelig å gjøre selv? Og hva dere anbefaler. Takk for alle svar Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg vil i alle fall ikke anbefale deg den billige kinaspilleren du linker til, det vil garantert ikke gi deg noe bedre lyd enn den du har... Da er det bedre å kjøpe en pioneer eller alpine og ny ramme osv... Lenke til kommentar
mohamedina Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 Jeg vil i alle fall ikke anbefale deg den billige kinaspilleren du linker til, det vil garantert ikke gi deg noe bedre lyd enn den du har... Da er det bedre å kjøpe en pioneer eller alpine og ny ramme osv... Greit nok at lyden ikke blir bedre, men hovedsaklig ikke derfor jeg skal ha den. Skal han den pga gps`n, dvd og aux. Om lyden er ca den samme som er i dag så er det ikke noe problem?! Lenke til kommentar
CLyng Skrevet 5. januar 2014 Del Skrevet 5. januar 2014 Hei! Kjøpte du den spilleren du linket til? Er du fornøyd? Vil bytte ut cdspilleren i min golf5 også, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe en sånn en som du linket til, eller noe dyrere. Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hei! Kjøpte du den spilleren du linket til? Er du fornøyd? Vil bytte ut cdspilleren i min golf5 også, men er litt usikker på om jeg skal kjøpe en sånn en som du linket til, eller noe dyrere. Hvis du driter i lydkvalitet, presisjon på gps`n, følelsen av billig plastikk osv, så kjør på... Vil du løfte lyden betraktelig, så kjøp en pioneer eller alpine spiller Lenke til kommentar
CLyng Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Hvis du driter i lydkvalitet, presisjon på gps`n, følelsen av billig plastikk osv, så kjør på... Vil du løfte lyden betraktelig, så kjøp en pioneer eller alpine spiller Har du hatt denne spilleren selv? Lenke til kommentar
cossiemk1 Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Har du hatt denne spilleren selv? Nei, men jeg monterte en sånn for en kunde, og den imponerte ikke for å si det sånn. Ble forøvrig byttet ut en måned senere Lenke til kommentar
CLyng Skrevet 6. januar 2014 Del Skrevet 6. januar 2014 Nei, men jeg monterte en sånn for en kunde, og den imponerte ikke for å si det sånn. Ble forøvrig byttet ut en måned senere Okei! Da tror jeg heller jeg sparer en månde til, og går for en bedre en. Lenke til kommentar
rillto Skrevet 25. januar 2014 Del Skrevet 25. januar 2014 Bytt fra rds 510 til rns 510 så får du navigasjon. Finnes mange brukte av dem på finn.no bla. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå