Gå til innhold

Hvilket Big Tower ville du valgt?

Anbefalte innlegg

Lurer på deres meninger for disse 3 Big Towerne.

De 3 nominerte er Cooler Master Cosmos 2, NZXT Phantom 820, eller Corsair 900D.

Cooler Master Cosmos Dette ville jeg valgt pågrunn av det er det største på markedet. Det absolutt bredeste og høyeste og tyngste. Personlig liker jeg ikke Cooler Master fordi logoen deres ser så harry ut (!!!).

NZXT Phtantom 820. Jeg elsker designet til NZXT sine kabinetter. Spesielt Phantom varienten. Det følger med lys man kan justere farger. Det minste av de 3 kabinettene.

Corsair 900D. Veldig rent design og Corsair tenker og stort og en STOR rute i kabinettet. Ingen av de andre kabinettene har dette.

Hva ville du godt for?

PS: Dersom du vil foreslå et annet Big Tower kabinett så si iallfall hvilket kabinett du ville valgt mellom de 3 nevnte også dersom du hadde bare de å velge i mellom!

Takk! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg hadde så klart gått for 800D. Selv om det starter å bli utdatert. Det har lite plass bak hovedkortplaten for kabler og det har ikke spesielt bra "airflow". Men byggekvaliteten er veldig god etter min erfaring.

Du har ikke tenkt på 900D? Det er vel ca like stort som Cosmos 2.

Edit:

Det er generelt bedre enn 800D, bortsett fra materialene hvis jeg har rett. De måtte vel spare så mye som mulig så det ikke ble kostende like mye som et Caselabs kabinett :p

Endret av VegardBS
Lenke til kommentar

Jeg hadde så klart gått for 800D. Selv om det starter å bli utdatert. Det har lite plass bak hovedkortplaten for kabler og det har ikke spesielt bra "airflow". Men byggekvaliteten er veldig god etter min erfaring.

Du har ikke tenkt på 900D? Det er vel ca like stort som Cosmos 2.

Edit:

Det er generelt bedre enn 800D, bortsett fra materialene hvis jeg har rett. De måtte vel spare så mye som mulig så det ikke ble kostende like mye som et Caselabs kabinett :p

Trudde jeg nevnte 900D i innlegget mitt :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...