A E S T H E T I C Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Hei! Legger ved et bilde av noe jeg tror er Ringorm! Hva tror dere? Tenkte meg på apotek i morgen for å få noe soppkrem mot det, noen anbefalinger? http://i.imgur.com/wcEVhD6.jpg Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Kan se ut som ringorm ja, men jeg er ingen ekspert. Hvis du holder på med noe kontaktsport så anbefaler jeg deg at du tar deg en pause til soppen er vekke, og informer trenere. Det er noe drit å få inn i et treningsmiljø. Vet om jujitsu-, bjj og judoklubber som har fått dette i hus. Matter må da vaskes etter hver trening inntil klubben igjen blir "ren". Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Noen anbefalinger på salve etc? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Står en del om ringorm på nhi.no http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/sykdommer/ringorm-15058.html?page=7 Av det som står der er det kun Canesten og Daktar som er reseptfrie. Jeg bruker som regel naturlegemiddel på sopp, det er både effektivt og skånsomt. Ofte tar middelet problemet der Canesten ikke fungerer. Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Vademecum fungerer meget bra på fotsopp, men aner ikke om det fungerer på ringorm. Lenke til kommentar
renapur Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 du kan blande tetreolje i vann, 2-3 dråper pr 20 ml og vaske området mange ganger om dagen, det tar sopp, virus og bakterier på huden men ja det er ringorm det du har fått der. Det er vel stort sett det eneste som gir den karaterisktiske formen du har på bildet der. Lenke til kommentar
A E S T H E T I C Skrevet 26. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 26. juli 2013 Brukte Canesten i et par uker så nå er det borte, takker for alle svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå