Bever'n Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Har iphone 5, er det ikke mulig å få et pling når en mottar nye snapper? Det kommer kun opp et merke på skjermen. Har lyder aktivert under varslinger. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Beklager dumt spørsmål, men har du telefonen din på lydløs? Hvis nei, har du skrudd opp lyden slik at det faktisk er noe å høre? Får du andre lydvarsler? Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Jaja, alt annet funker, bare snapchaten som er stille, varsler den med lyd med deg? Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ja, men jeg har iOS 7. Hvis «Lyder» er aktivert under Snapchat i varslingsinnstillingene ville jeg slettet Snapchat og prøvd på nytt. Lenke til kommentar
chri-ot Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Ja, men jeg har iOS 7. Hvis «Lyder» er aktivert under Snapchat i varslingsinnstillingene ville jeg slettet Snapchat og prøvd på nytt. Når jeg hadde iPhone ville ikke Snapchat gi lyd fra seg, verken under Ios5 eller ios6, jeg vet om flere som irriterer seg over dette...så det er sikkert noe nytt som har kommet i ios7. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Har Android, og får ingen varsel fra Snapchat overhodet. Verken lyd eller melding på toppen. Har også sjekket at mobil ikke er på lydløs, og at notifications faktisk er på. Endt opp med at jeg bare sjekker snapchat 3 ganger så ofte istedet for når jeg får varsel. Lenke til kommentar
Christoffero89 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Har Android, og får ingen varsel fra Snapchat overhodet. Verken lyd eller melding på toppen. Har også sjekket at mobil ikke er på lydløs, og at notifications faktisk er på. Endt opp med at jeg bare sjekker snapchat 3 ganger så ofte istedet for når jeg får varsel. . Du kan skru på lyd i innstillinger for snapchat Lenke til kommentar
thfi Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Samme problem her.. Ingen lyd, men det viser at jeg har fått en ny Snapchat på lås skjermen og i varslingssenteret. En ting jeg gjorde for å merke bedre når jeg får en Snapchat var å ta på funksjonen "LED-blink for varsler". Denne funksjonen finner du her: Generelt -->Tilgjengelighet -->skru på funksjonen. Når du får en varsel så vil blitsen blinke noen ganger. Du får også blink når du mottar meldinger og telefonsamtaler. En veldig bra funksjon som jeg anbefaler deg å prøve Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Så da var det ikke bare hos meg, merkelig at det ikke blir ordnet, men da fungerer det forhåpentligvis når ios 7 rulles ut da iaf. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) . Du kan skru på lyd i innstillinger for snapchat Sjekket for leenge siden. Har alltid vært på. Edit: Kaan jo hende det funker å avinstallere og installere det på nytt, men jeg orker ikke å logge inn på nytt, så det får være . Endret 30. juni 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 har sendt en epost til [email protected] og klaget min nød, jeg foreslår at andre også gjør det samme, kanskje vi klarer å få dette prioritert Lenke til kommentar
Bever'n Skrevet 2. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2013 Fikk dette svaret fra Snapchat support: Team Snapchat replied: Hello, Currently Snapchat does not support sound or vibrating notifications. However, we try to take all our user's opinions into consideration, especially when working on our new Snapchat updates Thank you for your support, Team Snapchat Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. juli 2013 Del Skrevet 2. juli 2013 (endret) Fikk til å få min notification tilbake. Usikker på om det er lyd eller vibrasjon, har ikke fulgt med. Men får i alle fall den notification oppe ved linja. Gikk inn på appen, tvingte avslutning og slettet lokale data (alt foruten om appen). Blir i praksis det samme som å fjerne og installere den på nytt. Gjorde susen for min del, fra å gå fra ingen notification i det hele tatt. edit: Igjen, android for min del. Endret 2. juli 2013 av uTukt Lenke til kommentar
Beate789 Skrevet 28. februar 2014 Del Skrevet 28. februar 2014 Instillinger -> varslingssenter -> snapchat. Da kan du skru på lyd Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå