Gå til innhold

Caution !

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

V3 er helt rå etter min mening! Farger og lys som fremhever modellen i midten, som tross alt står midt i et kaos, men ikke her. Ansiktet blir fremhevet. Knallfint bilde! V1 synes jeg spesielt den rosa fargen stjeler oppmerksomheten fra jenta. V2 er litt hard sammenlignet med v3 som har masse detaljer og myke overganger i tonene. Passe mye av alt det jeg er i stand til å se. Kunne gjerne på min vegg den :)

Dette er hvordan jeg ser det, og kanskje andre ser helt ulikt på det :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

V3 er helt rå etter min mening! Farger og lys som fremhever modellen i midten, som tross alt står midt i et kaos, men ikke her. Ansiktet blir fremhevet. Knallfint bilde! V1 synes jeg spesielt den rosa fargen stjeler oppmerksomheten fra jenta. V2 er litt hard sammenlignet med v3 som har masse detaljer og myke overganger i tonene. Passe mye av alt det jeg er i stand til å se. Kunne gjerne på min vegg den :)Dette er hvordan jeg ser det, og kanskje andre ser helt ulikt på det :)

Takk for hyggelig tilbakemeldinger ! Jeg liker å herje litt med denne type bilder - brukte jo opp en rull med sperrebånd så måtte få litt smell i farger osv.

Lenke til kommentar

Jeg er for tiden glad i farger, så for meg er V1 den mest interessante utgaven. Liker at du har tatt med de greiene på høyre kant.Fortrekker V3 fremfor V2, da jeg synes V2 blir for hard i kontrastene.

Takk for tilbakemelding Tom !

Jeg har ett rimelig rart forhold til farger og sort-hvit selv om dagen, og det er nok litt av grunnen til prøver ulike teknikker på hvert eneste bildet som kommer ut av Lightroom.

Var en morsom shoot og har fortsatt en svææær rull med rødt sperrebånd med "DANGER" på :-)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...