gier008 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hei! Reiser til London i morgen, og får et helt døgn der før flyet går videre til San Francisco. Har dere noen tips på hva jeg kan gjøre den ene dagen i London? Hvis jeg må velge en ting, hva i så fall? Eller gjerne gå en plass hvor jeg får mest mulig ut av den ene dagen. Håper noen har noen gode tips Lenke til kommentar
Joakimahj1 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg vil anbefale at du tar en tur innom "Madame Tussauds" i London. Der har dem masse forkjellige voksfigurer av blant annet Pop Stars, World Leaders, Sport Stars, og masse mer! Du kan lese mer om det på: http://www.madametussauds.com/london/default.aspx Ha en fin reise Lenke til kommentar
teb1986 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Jeg falt helt pladask får Du finner det meste der til en billig penge, og mat fra hele verden. Endret 29. juni 2013 av teb1986 Lenke til kommentar
Sexylubb1 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Om du bare skal være en dag i London foreslår jeg du gjør noe helt annet enn å stå i kø/være inne på Madam Tussauds. Med mindre det er veldig dårlig vær da. Men om en først skal være innendørs er det mange gode museer i London som f.eks. British Museum (gratis!). Gå rundt i Camden Market er foreslått og er et bra tips. Hyde Park eller andre parker, Slottene, Tower Bridge og andre historiske steder er andre steder som kan være kjekke å få med seg om du liker slikt. Om shopping er din greie kan jo steder som Portobello eller Harrods være noe. Liker du fotball går jeg ut i fra at det blir arrangert stadionturer også sommerstid. Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Ripley's Museum of Oddities (tror jeg det het). Mye kult å se der, blant annet en bit av Berlin muren. Var i London for noen år siden, var mye jeg ikke fikk sett slik som Buckingham Palace, Elisabeth Tower (Big Ben).. osv. Vil tilbake dit en dag. Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 I Hyde Park kan du jo ta en titt på Speakers corder hvor det bruke være både rare, morsomme og skremmende talere. På vei ned til Harrods (få med deg litt celebrety spotting utenfor på den siden hvor du ser de eksklusive bilene med privatsjåfør står) er det et område i Hyde park hvor ekornene er vant til å bli matet. Kommer du ikke frem med nøtter (uten salt) så klatrer de opp på deg for å finne dem. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå