danilovic Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Finnes det et chatteprogram à la det vi ser på Matrix - slik at mottager kan se på at den andre skriver? Hvis dere skjønner hva jeg mener da. :wink: Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 I icq ser du den andre skriver. I chatmode _________________ Addtronics Server Tower AMD Athlon XP 1600+@1522 EPoX 8K7a Gainward Gforce2 Pro Golden Sample 512mb DDR Orginal cas2 IBM 60GXP, WD Caviar 30gb/80gb, Maxtor 20gb Sony G400 19" [ Denne Melding var redigert av: SirHartge på 2002-02-14 19:05 ] Lenke til kommentar
danilovic Skrevet 14. februar 2002 Forfatter Del Skrevet 14. februar 2002 Det svaret bara venta jeg på... På MSN ser du at den andre skriver - ikke _hva_ vedkommede skriver, hvis du skjønner? Lenke til kommentar
amund Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: sosohal skrev (2002-02-14 19:03):Finnes det et chatteprogram à la det vi ser på Matrix - slik at mottager kan se på at den andre skriver? Hvis dere skjønner hva jeg mener da. 'talk' i Linux gjør nettopp dette. Man ser hver enkelt bokstav den man chatter med skriver. Effektivt, siden man ofte slipper å skrive hele setningene (man forstår ut ifra sammenhengen). Har brukt litt MSN, og synes det blir litt for "mail"-aktig. Hadde vært udugelig uten å kunne se når partneren skriver. ICQ-meldinger er i mine øyne helt ubrukelige til slikt. Men det finnes kanskje vel en "chat"-funksjon i ICQ om jeg ikke husker helt feil. Mvh, Amund Lenke til kommentar
doG Skrevet 14. februar 2002 Del Skrevet 14. februar 2002 Quote: On 2002-02-14 22:39, sosohal skrev:Det svaret bara venta jeg på... På MSN ser du at den andre skriver - ikke _hva_ vedkommede skriver, hvis du skjønner? Kan du ikke lese? ICQ CHATMODE som nevnt i post 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå