Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Anbefalte innlegg

Hei dere! Jeg er ny her, og det finnes sikkert andre tråder som dette men det får gå. Jeg skal ta silikon om 3 uker ish, og vil høre om det er noen flere jenter her som har tatt? Hvordan deres opplevelse har vært, hvor mye osvosv! Jeg har også startet en blogg slik at jenter som vil ta silikon i fremtiden kan lese om min opplevelse, slik jeg er glad for at jenter før meg har gjort! Det er ikke nødvendigvis et enkelt valg og det kan være godt å kunne lese om andres erfaringer!

• Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Eitt råd: ikkje høyr på Staketten. Du - og alle andre - er penast med.

Ikkje høyr på denne cougar-pularen. Du er trass alt berre 21 år, og det er dimed mest naturleg at du har bryster der etter. Å gå opp i bryststorleiken kan du gjera når når brystene uansett utvidar seg for å romme mjølk, når den tida kjem.

Lenke til kommentar

Tråden er opprettet med kun et formål: å få flere besøkende til trådstarters blogg. Slik snikreklame er et brudd på våre retningslinjer, så jeg fjerner linken til bloggen og stenger tråden. En tråd hvor jenter med og uten silikon kan dele erfaringer og tanker er absolutt ønsket, men da stilles det strengere krav til en mer fyldig førstepost.

• Liker 4
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...