essiepink Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hei dere! Jeg er ny her, og det finnes sikkert andre tråder som dette men det får gå. Jeg skal ta silikon om 3 uker ish, og vil høre om det er noen flere jenter her som har tatt? Hvordan deres opplevelse har vært, hvor mye osvosv! Jeg har også startet en blogg slik at jenter som vil ta silikon i fremtiden kan lese om min opplevelse, slik jeg er glad for at jenter før meg har gjort! Det er ikke nødvendigvis et enkelt valg og det kan være godt å kunne lese om andres erfaringer! 1 Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Tipper du får bedre svar på kvinneguiden. 7 Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Eitt råd: Avbestill silikon-tilsetjinga umiddelbart. Du er penast forutan. 5 Lenke til kommentar
Slettet--- Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Du kan ikke bare legge ut ett bilde av deg selv i f.eks Bh så vi kan se hvordan det ser ut? Noen kunne kanskje trengt en liten dært men 365gram er mye! Lenke til kommentar
ambisjon Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Eitt råd: Avbestill silikon-tilsetjinga umiddelbart. Du er penast forutan. Eitt råd: ikkje høyr på Staketten. Du - og alle andre - er penast med. Lenke til kommentar
Akse Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Nei, det er finest uten, men hvis du har dårlig selvtillitt pga. små pupper, kjør på. 3 Lenke til kommentar
Bioshock Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Eitt råd: ikkje høyr på Staketten. Du - og alle andre - er penast med. så du mener alle jenter burde ta silikon i puppene? Lenke til kommentar
Skjeggape Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Nei, det er finest uten, men hvis du har dårlig selvtillitt pga. små pupper, kjør på. Naturlig er best. Dessuten, vil tru de jentene som har dårlig eller lav selvtillit burde fokusere på noe annet enn puppene sine. 1 Lenke til kommentar
Dufen Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Ser på bloggen din hvor du har planlagt dette og for en latterlig klinikk. INGEN av brystene ble bra etterpå, det ser alldeles ikke naturlig ut. Finn en bedre klinikk! Lenke til kommentar
Staketten Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Eitt råd: ikkje høyr på Staketten. Du - og alle andre - er penast med. Ikkje høyr på denne cougar-pularen. Du er trass alt berre 21 år, og det er dimed mest naturleg at du har bryster der etter. Å gå opp i bryststorleiken kan du gjera når når brystene uansett utvidar seg for å romme mjølk, når den tida kjem. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Tråden er opprettet med kun et formål: å få flere besøkende til trådstarters blogg. Slik snikreklame er et brudd på våre retningslinjer, så jeg fjerner linken til bloggen og stenger tråden. En tråd hvor jenter med og uten silikon kan dele erfaringer og tanker er absolutt ønsket, men da stilles det strengere krav til en mer fyldig førstepost. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg