Azumiel Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hei. Hvordan fjerner jeg Spigot fra mac? Er det nok å slette extencions? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 http://www.spigot.com/uninstall-mac-extensions.html Clear your browser's cache and cookies. Set your home page to whatever page you want. If you haven't already done so, changeyour DNS servers on your Mac and your router to OpenDNS servers. This will show you how: Why am I being redirected to other sites? 1 Lenke til kommentar
Azumiel Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 What are DNS servers? And how do I clear my browser's cache when this option (Safari Menu->Empty Cache->Click Empty) does not excist? Lenke til kommentar
Q&A Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Prøv dette: Safari>Reset (Evt Nullstill) Kryss av for alt Lenke til kommentar
Azumiel Skrevet 4. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 4. juli 2013 Har slettet extencions og "resetet" Safari. Er dette med DNS-servere da nødvendig hvis jeg ikke blir "redirected" til uønskete sider? Er Spigot nå borte fra Macen min? Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 4. juli 2013 Del Skrevet 4. juli 2013 Endring av DNS-servere er helt frivillig. Nå skal Spigot være borte fra Macen din. Jeg anbefaler deg å installere Avast anti virus for Mac eller ClamXav. Lenke til kommentar
Azumiel Skrevet 5. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 5. juli 2013 Hva er årsaken til at jeg trenger Avast anti virus for Mac eller ClamXav? Btw tusen takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå