EngJr Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Jeg har filmet fra inni min bilcrossbil og utenfor. Men jeg skulle hatt en program jeg kan redigere de med så jeg kan få den utenfor-filmen til å være stor og den inni til å være liten i et hjørne på skjermen. Noen som vet om et program som er bra, evt fler? Takker for svar! Lenke til kommentar
Gloria Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Har alltid brukt After Effects til slike formål, men jeg vet virkelig ikke om det er nødvendig med så tung programvare Lenke til kommentar
geir__hk Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Effekten du er ute etter heter Picture-in-Picture (PIP). Det er vel for mye å håpe på at det kan finnes gratisprogrammer som kan sette sammen en PIP-video. Vet at Chronolapse kan gjøre dette, men det programmet er kun laget for opptak til timelapse-videoer. Lenke til kommentar
Flex Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 (endret) Det er vel for mye å håpe på at det kan finnes gratisprogrammer som kan sette sammen en PIP-video Neida. Ved å kombinere AviSynth og VirtualDub (begge er gratis) kan dette gjøres. Har selv nettopp laget en tilsvarende video, der en liten video vises (fades inn og ut) mange ganger i løpet av videoen. Det skal imidlertid sies at jeg måtte gjøre en god del research for å finne ut hvordan dette kunne gjøres (og er du ny på VirtualDub og AviSynth, kan det nok hende at det tar litt tid...) Endret 26. juli 2013 av Flex 1 Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 26. juli 2013 Del Skrevet 26. juli 2013 Final Cut Pro 7 evt. X. Enkelt å lære seg. Lenke til kommentar
Jajakanskjedet Skrevet 29. juli 2013 Del Skrevet 29. juli 2013 Gjorde dette i Sony Vegas en gang, ekstremt enkelt, bare å slenge på en effekt, og vips, u haz 2 pics in one pic Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå