ilpostino Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Her er bildetråden for treffet i Oslo 29. juni 2013. Takk for treffet. Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) I dag testet jeg ut mitt nye Sigma 10.20 og det nye Fujifilm X20 ble fiklet litt med mens vi spiste og drakk. Her er et lite utvalg. Bilde fra veggen ved doene på operaen. Bilde fra veggen ved doene på operaen 2. Bilde fra veggen ved doene på operaen 3. Fojaeen på operaen. Barcode. Endret 29. juni 2013 av ilpostino 4 Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Det var trivelig det ja Lang tur for få bilder, men selskapet var koselig uansett Skeive dager-paraden (fargene kan være noe overdrevet): En metalldetalj på Sidesporet pøbb: Inne på operaen: Hvorfor vi var inne på operaen: Profil med refleksjon Briller på regndråper: Advance my akamista!: Tomsi fotograferer anerkjent kunst: 3 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 "Profil med refleksjon" var framifrå! Selv er jeg fremdeles på toget hjem. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 "Profil med refleksjon" var framifrå! Selv er jeg fremdeles på toget hjem. Takker. Det var en laaaangt togtur hjem til Porsgrunn.. Hvorfor får man ikke gitt +1 til poster lenger forresten? Må man kjøpe ekstra for å like dem? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Hvorfor får man ikke gitt +1 til poster lenger forresten? Må man kjøpe ekstra for å like dem? Det er ikek verre enn at du trykker den grønne pilen som peker oppover under innleggene. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Det er ikek verre enn at du trykker den grønne pilen som peker oppover under innleggene. Ja, men når den pila ikke er der? Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Ja, men når den pila ikke er der? bruker du mobil/nettbrett? edit: kan hende det er noe med skinnet du bruker. Endret 29. juni 2013 av ilpostino Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hvorfor får man ikke gitt +1 til poster lenger forresten? Du er ikke alene, det er flere skin/forumutseende som har dette problemet, bytter du til "diskusjon dynamisk" får du funksjonen tilbake. Lenke til kommentar
Wraith Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 bruker du mobil/nettbrett? edit: kan hende det er noe med skinnet du bruker. Nope, vanlig pc med Chrome og uten adblock.. Pila forsvant samtidig som Ekstra-sakene ble implementert på HW.no.. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Får det til fra mobilen min med diskusjon.no appen, men kan teste me chrome i morgen. Fruen forlanger at jeg steker biff når jeg kommer hjem... Er bare busstur igjen nå :-) Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Med dagens vær var det visst mer stemning for å sitte inne med dunkel belysning enn å være ute med dunkel belysning. Dermed svært mager fangst, men fikk da snakket med en del nye ansikter. Det sosiale er jo også viktig på disse treffene. 2 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-U8ZiojSR Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Takk for et hyggelig treff! Været ble jo riktig så bra etterhvert. Lo-fi Regn Bro Nye sko Moderne på østkanten Kappe Lenke til kommentar
tomsi42 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 I himmelen fins det dragspel åt alla Wet in Oslo I Wet in Oslo II Fra Barcode Lørdagsshopping Lei regnvær Mye vann i Akerselva 3 Lenke til kommentar
ilpostino Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Tomsi: synes Wet in Oslo II ble litt kult med de svære bildene. De passet inn i settingen med regnet og menneskene. Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Jeg begynner med et par jpg'er rett fra kamera, så og si. De er resized og snippet litt for å få et renere motiv: Gråværsopera Dramasky Så et par fra før selve fotovandringen. Fan denne kjendisen rett ved FotoVideo, og han ser ut til å ha vært på en skikkelig Fanto-rangel: Linjer og refleksjoner Lines and reflections by aspirant_101, on Flickr Alle er tatt med 650D og Tamron 70-300. De to øverste har fått kraftigste bold-art fra kamerahuset. Kommer flere bilder med litt videre vinkel også når jeg får gått igjennom resten. Endret 30. juni 2013 av aspirant Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 (endret) Her er noe av mitt bidrag fra en hyggelig tur Endret 30. juni 2013 av BjerkneZ 3 Lenke til kommentar
Bjerknez Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Slenger også ut noen uhøytidelige snapshots. Gi beskjed hvis jeg skal fjerne noen av bildene. tomsi42 tester innstillingene... (?) Her testes Sony RX100 II med stor iver... Her er det også litt gjennomgang av innstillinger... Her også ser det ut til... Fotoutstyret får litt hvile... Nesten da vertfall... På'n igjen... 1 Lenke til kommentar
Geir D Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Her er noen med normalzoom: Stillasbroen Stillas by aspirant_101, on Flickr The sheepherd pixelpunks by aspirant_101, on Flickr Regnstriper under_the_bridge by aspirant_101, on Flickr Blå blue by aspirant_101, on Flickr Min versjon av broen bridgebearing by aspirant_101, on Flickr Basecamp for Grønlandsfarerne copperfaucets by aspirant_101, on Flickr Operautsikt Operaview by aspirant_101, on Flickr Flasketuten bokeh på... Uncapped by aspirant_101, on Flickr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå