MariSvends Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Camping i "Manhatten" Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 En spennende "fortelling" i dette bildet. Men den skjeve brygga irriterer meg litt... Lenke til kommentar
MariSvends Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Enig! Valget var skjev vogn eller bakgrunn... Vogna stod parkert i ei grøft langs veien, så det var ganske håpløst å få i pose og sekk. En spennende "fortelling" i dette bildet. Men den skjeve brygga irriterer meg litt... Enig! Valget var skjev vogn eller bakgrunn... Vogna stod parkert i ei grøft langs veien, så det var ganske håpløst å få i pose og sekk. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Enig! Valget var skjev vogn eller bakgrunn... Vogna stod parkert i ei grøft langs veien, så det var ganske håpløst å få i pose og sekk. En spennende "fortelling" i dette bildet.Men den skjeve brygga irriterer meg litt...Enig!Valget var skjev vogn eller bakgrunn...Vogna stod parkert i ei grøft langs veien, så det var ganske håpløst å få i pose og sekk. Skjønner dilemmaet Men skjevheten kan selvsagt rettes opp i fek Photoshop Lenke til kommentar
MariSvends Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Skjønner dilemmaet Men skjevheten kan selvsagt rettes opp i fek Photoshop Det må studeres. Takk for tips! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg