Opplandsjenta Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Først vil jeg si at JA jeg vet at man ikke får et reelt tall ved å veie seg midt på dagen så trenger ingen komentarer på det. Men.Jeg har sliti en del med forstoppelse så vekta har ikke rikka seg så mye,men i stad løsna det litt så tenkte at jeg bare for moro skyld skulle se hvor mye det egentlig hadde å si,eller om det var andre grunner til at jeg ikke har gått ned den siste tiden.Så jeg veide meg før jeg gikk på do,og når jeg var ferdig gikk jeg på vekta igjen og fikk fullstendig sjokk når den da viste 1 hel kilo opp.Hva i helsiske navn kommer det av? Lenke til kommentar
the_last_nick_left Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 At vekten er unøyaktig. 9 Lenke til kommentar
Thor. Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Eller står på ujevnt gulv. Vekten jeg bruker kan jeg veie meg på, flytte vekten litt og veie på nytt og den kan vise opptil en kilo i forskjell. Lenke til kommentar
Skandinav Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Kan jo være at du spiste i mens du satt på do? Endret 29. juni 2013 av TOMpsy 1 Lenke til kommentar
Flodec Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 De fleste badevekter viser forskjellig vekt alt etter hvor du har balansepunktet. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Skal du ha nøyaktig mål må du stå HELT likt som det du sto sist du sto på vekta , Dvs at man burde tegne rundt foten osv siden en vanlig vekt kan vise mye forskjell bare fordi du står forskjellig. Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Og selv om føttene er på samme plass, så kan punktet der vekten samles under føttene være forskjellig. Tilnærmet umulig å måle seg helt likt hver gang. Lenke til kommentar
Eriksendrul Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Med mindre man betaler tusenvis av kroner for en litt mer avansert vekt. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Ikkje at det er noko poeng i å måle seg heller. Du er lettare etter eit toalettbesøk, uansett kva vekta seier. Akkurat som at du er lettare etter at du har tatt av deg buksa. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå