Zeph Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 kattungen, Star Fox og Sakiko er i dag innført som nye veiledere. Me takkar for viljen til å bidra og ser fram til eit godt samarbeid. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Gratulerer og lykke til. Lenke til kommentar
Der Kaiser Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Kan noen fortelle en stakkars strandet i det som må være verdens varmeste land forklare hva dette innebærer for meg som forumbruker? Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Du har flere til å passe på deg.Og flere til å sjekke at du poster trådene dine på rett sted. Og flere til å rydde opp etter deg...... Lenke til kommentar
toth Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 Dette er beste plassen jeg fant for å stille nysgjerrigheten: Hva innebærer tittelen "EKSTRA" under profilbildet til visse brukere? Lenke til kommentar
Saapa Skrevet 3. juli 2013 Del Skrevet 3. juli 2013 (endret) Dette er beste plassen jeg fant for å stille nysgjerrigheten: Hva innebærer tittelen "EKSTRA" under profilbildet til visse brukere? At de har betalt for Ekstra tjenesten til hardware.no. Se http://www.hardware.no/ekstra Endret 4. juli 2013 av Saapa Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå