hean Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Syns det er rart at det eneste trenings studioene ser på som straff er advarsler. Kan man ikke få sparken fra disse stillingene? Rart at slik oppførsel bare overses Er enig i den... advarsel er greit men i dette tilfellet har det skjedd flere ganger. Mener det definitivt er grunnlag for oppsigelse!! Lenke til kommentar
Populært innlegg €uropa Skrevet 13. august 2013 Populært innlegg Del Skrevet 13. august 2013 Dagbladet: For å få telefonsamtalen ut av systemet, skrev «Kaja» sin historie på Kvinneguidens forum. Der fikk hun gode råd fra folk som hadde vært i liknende situasjoner. Jeg er skuffet. Jeg synes at vi også fortjener litt anerkjennelse. 11 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Her fikk hun ingen gode råd, bare masse krangling og spamming og sarkastiske tilbakemeldinger. 4 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Her fikk hun ingen gode råd, bare masse krangling og spamming og sarkastiske tilbakemeldinger. fikk masse gode råd bare les tråden lille kranglefant 1 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Dere var veldig snille og hjelpsomme også :-) Grunnen til at kun KG ble nevnt var fordi at journalisten som ringte meg var nemlig KG's journalist. :-) Glemte å nevne dere... Men, setter uansett pris på den hjelpen og støtten jeg fikk her! Gutta mine <3 TS (visste forresten ikke at saken min skulle komme ut i Dagbladet. Journalisten ga meg beskjed om at det ville være en superkort underartikkel som kun skulle komme ut på KG's hjemmeside. jaujau) Anonym poster: 7325dce0bcb6ddf9b4ee9e813f793305 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 Han har forresten prøvd å ringe meg 5 ganger i dag... Jeg skal ikke ta den. Anonym poster: 7325dce0bcb6ddf9b4ee9e813f793305 Lenke til kommentar
TityBoi Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Veldig bra at slike saker får litt oppmerksomhet. Bra gjort^^ 2 Lenke til kommentar
Bytex Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Nå er han jo i avisa så det er vel derfor han prøver å få tak i deg Lenke til kommentar
Emily1 Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Senteret og personene det gjelder er 100% anonyme. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 <<Hun tok kontakt med senterledelsen. Da ble det fart på sakene. Hun opplevde å bli tatt på alvor>> Det er ikke dette intrykket jeg fikk tidligere TS? Var ikke ledelsen til dels avisende om jeg husker rett. Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 13. august 2013 Forfatter Del Skrevet 13. august 2013 <<Hun tok kontakt med senterledelsen. Da ble det fart på sakene. Hun opplevde å bli tatt på alvor>> Det er ikke dette intrykket jeg fikk tidligere TS? Var ikke ledelsen til dels avisende om jeg husker rett. De var "avvisende" - altså jeg følte ikke tok det på alvor i og med at han på slutten av samtalen sa "Slikt skjer hele tiden og jeg har opplevd mange verre ting de årene jeg har jobbet her, så vi vil gi han en sjanse til å forklare seg fordi han har gjort en tabbe" da jeg ringte dem og det var det jeg også fortalte til KG-journalisten. Etter et par dager ringte ledelsen tilbake til meg, og sa at de hadde tatt en ordentlig alvorsprat med PT'en og beklaget på hans og senterets vegne og ville gi meg 2 nye mnd gratis trening. Da følte jeg at jeg måtte ta kontakt med journalisten igjen og forklare at de tok meg seriøst til slutt likevel - slik at det ikke står noe i avisa som ikke stemmer. TS. Anonym poster: 7325dce0bcb6ddf9b4ee9e813f793305 Lenke til kommentar
Vice Skrevet 13. august 2013 Del Skrevet 13. august 2013 Her fikk hun ingen gode råd, bare masse krangling og spamming og sarkastiske tilbakemeldinger. Alle idiotinnlegg ble heldigvis luket bort av moderator etterhvert. Lenke til kommentar
Dan-Levi Skrevet 2. september 2013 Del Skrevet 2. september 2013 Det er godt å lese at det ble tatt tak i for "Kaja", håper denne PT'en fikk en lærepenge som virket av denne saken. Lenke til kommentar
Skipstrixy Skrevet 3. september 2013 Del Skrevet 3. september 2013 For et utrolig ubehag jeg har i kroppen nå. Min personlige trener på noen og førti år ringte meg opp på mobilen i fylla. Han sa masse greier om at han var så sjarmert av meg og likte meg så godt, at han ville gi meg 10 nye gratis pt-timer og... Uff. Sa masse om at han synes jeg var så søt og liten, pen og sjarmerende jente og at han var hemmelig forelsket i meg. Sa til meg at han hadde stalket alt om meg på facebook(er ikke venn med han der) og snakket om hvor dirty liten jente jeg var som hadde utringning i det ene bildet mitt. Sånn holdt han på i sikkert 45 min, jeg visste virkelig ikke hvordan jeg skulle reagere(han er jo pt-en min!!!) så bare lo og tulla med, uten å gjengjelde noe av det han sa såklart. Til slutt sa jeg bare at jeg måtte legge på, og han har prøvd å ringe igjen, men jeg tok den ikke. Det er ikke slik en PT skal oppføre seg??? Det var serriøst ekkelt! Hva skal jeg gjøre? Har jo betalt 4000 kr og har ikke brukt halvparten av timene engang, for en waste å trekke seg nå? Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, fysj noe så ekkelt? Anonym poster: 04f6df0da97137cd2416ae18a2ee5f10 Ekstremt uprofesjonell PT. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå