Gå til innhold
Trenger du tips og råd? Still spørsmål anonymt her ×

Min personlige trener ringte meg i fylla og prøver seg på meg?!

Anbefalte innlegg

For et utrolig ubehag jeg har i kroppen nå. Min personlige trener på noen og førti år ringte meg opp på mobilen i fylla. Han sa masse greier om at han var så sjarmert av meg og likte meg så godt, at han ville gi meg 10 nye gratis pt-timer og... Uff. Sa masse om at han synes jeg var så søt og liten, pen og sjarmerende jente og at han var hemmelig forelsket i meg. Sa til meg at han hadde stalket alt om meg på facebook(er ikke venn med han der) og snakket om hvor dirty liten jente jeg var som hadde utringning i det ene bildet mitt. Sånn holdt han på i sikkert 45 min, jeg visste virkelig ikke hvordan jeg skulle reagere(han er jo pt-en min!!!) så bare lo og tulla med, uten å gjengjelde noe av det han sa såklart. Til slutt sa jeg bare at jeg måtte legge på, og han har prøvd å ringe igjen, men jeg tok den ikke.

Det er ikke slik en PT skal oppføre seg??? Det var serriøst ekkelt! Hva skal jeg gjøre? Har jo betalt 4000 kr og har ikke brukt halvparten av timene engang, for en waste å trekke seg nå? Jeg vet virkelig ikke hva jeg skal gjøre, fysj noe så ekkelt? Anonym poster: 04f6df0da97137cd2416ae18a2ee5f10

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-95147

Du kan jo vente til han har fått forklart seg og bedt om unnskyldning - så kan du vurdere på nytt, synes jeg. Ellers må jeg si at det var da en heller uproff pt, dette ...

:)

Lenke til kommentar

Jeg er 18 år.

Virkelig? Synes du virkelig at jeg skal vente og la han be om unnskyldning? For det er ingen umulighet at han IKKE kommer til å gjøre det, men heller prøve seg på meg neste gang vi trener?

TS Anonym poster: 7325dce0bcb6ddf9b4ee9e813f793305

Hva hjelper det om jeg snakker med arbeidsgiveren hans? Hva kan de gjøre? Jeg tror ikke jeg kan få pengene tilbake, eller?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Kan du ikke be om en annen personlig trener for de resterende timene du har? Synes du bør holde deg unna ham, og opplyse arbeidsgiveren om det med telefonsamtalen.

Lenke til kommentar

Kan du ikke be om en annen personlig trener for de resterende timene du har? Synes du bør holde deg unna ham, og opplyse arbeidsgiveren om det med telefonsamtalen.

Tingen er at jeg kommer sikkert til å se han på senteret uansett, det er snakk om EVO, en liten treningssenter med type 2 personlige trenere...

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Tja… Du kan jo sjekke om det er en mulighet for å få tilbake pengene. Men som sagt anbefaler jeg deg å opplyse treningssenteret om oppførselen hans. Sånt er ikke akseptabelt.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Jeg er 18 år.

Virkelig? Synes du virkelig at jeg skal vente og la han be om unnskyldning? For det er ingen umulighet at han IKKE kommer til å gjøre det, men heller prøve seg på meg neste gang vi trener?

Det kan jo hende at han har problemer med å styre alkoholinntak eller andre typer rusmidler, og derfor ikke "er seg selv" når han gjorde dette - så hvis man i hvert fall gir folk en sjanse til å forklare seg i edru tilstand, så har man gjort det som er riktig for egen del. Men det er nå min oppfatning, så jeg kan skjønne hvis andre mener noe helt annet.

Lykke til uansett!

Lenke til kommentar

Det kan jo hende at han har problemer med å styre alkoholinntak eller andre typer rusmidler, og derfor ikke "er seg selv" når han gjorde dette - så hvis man i hvert fall gir folk en sjanse til å forklare seg i edru tilstand, så har man gjort det som er riktig for egen del. Men det er nå min oppfatning, så jeg kan skjønne hvis andre mener noe helt annet.

Lykke til uansett!

Det er ingenting å forklare, han sa at om jeg hadde vært et halvt år eldre, så hadde han prøvd seg på meg. Han har jo allerede sagt at han er utrolig sjarmert og hemmelig forelsket i meg. Ga uttrykk for at jeg var en liten grisejente med alt jeg hadde på fb(er ikke noe store greiene engang). Det var sykt ekkelt og ubegalig. Eller har du rett, kanskje jeg overreagerer?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-95147

Det er ingenting å forklare, han sa at om jeg hadde vært et halvt år eldre, så hadde han prøvd seg på meg. Han har jo allerede sagt at han er utrolig sjarmert og hemmelig forelsket i meg. Ga uttrykk for at jeg var en liten grisejente med alt jeg hadde på fb(er ikke noe store greiene engang). Det var sykt ekkelt og ubegalig. Eller har du rett, kanskje jeg overreagerer?

Jeg tenker sånn at hvis han bare er en grisete alkoholiker, så synes jeg han kan få klar tilbakemelding, som også setter han helt på plass. Men hvis han bare er en ellers vanlig oppegående, og kanskje kompetent pt - med et vanlig menneskelig problem, og i dette tilfellet alkoholproblem - så blir det noe annet, ikke sant!?

Endret av Bruker-95147
Redigerte bort svar til slettet innlegg
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-w7DZlO15

Man sier ikke alt det der uten at man (i hvert fall delvis) mener det. Fylla eller ei.

Endret av Slettet-w7DZlO15
Lenke til kommentar

Hvorfor tok det 45 min før du la på? Hadde noe slikt skjedd meg hadde avsluttet samtalen på flekken. Skal heller ikke utelukke at det at du lo og tullet kan ha bidratt til å gi ham falske forhåpninger.

Jeg kan forsikre deg om at det er IKKE fordi jeg synes det var moro eller noe slikt.

Jeg visste rett og slett ikke hva jeg skulle gjøre. I begynnelsen skjønte jeg ikke at han var full før han sa det etter en stund, jeg trodde han bare tullet med meg, men det ble bare verre og verre den måten han tullet på. Og jeg... Nei, jeg visste virkelig ikke hva jeg skulle gjøre. dumme naive jente, ja. Anonym poster: 7325dce0bcb6ddf9b4ee9e813f793305

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...