corinaturbo Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hei! Min 2 måneder gamle Xperia Go har de siste ukene blitt uhyre vanskelig å ha med å gjøre. Den fryser seg stadig oftere og nå går det nesten ikke an å ta telefonen - den ringer som vanlig, jeg trekker den grønne knappen over skjermen, men telefonen henger seg opp. Enten må jeg vente i ca 15 sekunder og håpe at den andre personen ikke legger på, eller så spør telefonen om jeg vil vente eller stoppe prosessen. Rett etter dette sier telefonen at den ikke har dekning og noen ganger også at den ikke har simkort. Tilsvarende ting skjer tidvis når jeg skal ringe noen eller bare navigere i menyene. Telefonen har ikke vært utsatt for noen skade. Er dette noe jeg kan ordne opp i selv? Finnes det for eksempel noe gjenopprettingssystem slik som på en datamaskin? Takk for hjelp! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Det kom en oppdatering til Android 4.1 den 12. juni. Last ned PC Companion og velge å kjøre "recovery". Da re-installeres telefonen med nyeste oppdatering. Endret 29. juni 2013 av Pey'J Lenke til kommentar
corinaturbo Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Det kom en oppdatering til Android 4.1 den 12. juni. Last ned PC Companion og velge å kjøre "recovery". Da re-installeres telefonen med nyeste oppdatering. Takk for hjelpen, skal prøve det! Lenke til kommentar
Pey'J Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Fremgangsmåte: Last ned og installer Sony PC Companion på en Windows-maskin (evt. Sony Bridge på en Mac). Koble mobilen til PC-en og start programmet. Trykk så på Start-knappen i den første boksen (heter Support Zone). Trykk så på Start-knappen under Oppdatering for telefon og til slutt den blå teksten reparer telefonen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå