GamerStrikeHD Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Hei jeg overclocket en venns pc så når jeg restartet den da kom det sånn cpu clock frequ... så sto det: If computer hang up press del to bios and remove overclock jeg prøver ''DELETE'' knappen men den vriker ikke tastaturet virker ikke HJELP!! HJELP FORT Endret 29. juni 2013 av GamerStrikeHD Lenke til kommentar
KatrinaS Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Ville anbefalt å endre emnetittel for at folk skal se lettere hva problemet gjelder Hvilke spesifikasjoner gjelder det? Overklokket du mye? Kjekt å vite slike ting før man finner ut av hva problemet er. Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Ville anbefalt å endre emnetittel for at folk skal se lettere hva problemet gjelder Hvilke spesifikasjoner gjelder det? Overklokket du mye? Kjekt å vite slike ting før man finner ut av hva problemet er. Jeg overclocket alt FOR MYE Ville anbefalt å endre emnetittel for at folk skal se lettere hva problemet gjelder Hvilke spesifikasjoner gjelder det? Overklokket du mye? Kjekt å vite slike ting før man finner ut av hva problemet er. PLuss jeg kan ikke åpne bios Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Du kan jo fortelle oss hva du har overclocket, hardware og hvor mye du har clocket. Jeg håper at du har ødelagt noe og må betale dyrt. Du gjør ikke sånn på andre sine maskiner når du ikke har snøring på hva du gjør. 3 Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Du kan jo fortelle oss hva du har overclocket, hardware og hvor mye du har clocket. Jeg håper at du har ødelagt noe og må betale dyrt. Du gjør ikke sånn på andre sine maskiner når du ikke har snøring på hva du gjør. HÅPER!?! JEG OVER>CLOCKET TIL 250 mHz 11x osv.. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Ta ut bios batteriet, hold inne startknappen i 5-10 sekunder aå setter du inn batteriet igjen. Det skal resette bios. Lenke til kommentar
GamerStrikeHD Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Ta ut bios batteriet, hold inne startknappen i 5-10 sekunder aå setter du inn batteriet igjen. Det skal resette bios. FINS DET YOUTUBE VIDEO PÅ DET?? link?? Ta ut bios batteriet, hold inne startknappen i 5-10 sekunder aå setter du inn batteriet igjen. Det skal resette bios. TUSEN TAKK DET VIRKET!!!!!!!!!! Lenke til kommentar
Hansien Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Biosbatteriet er det lille runde batteriet på hovedkortet, og startknappen regner jeg med at du vet hva er. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Prøv å søk etter "how to reset bios" på youtube, jeg sitter på telefonen... Er ikke sikker på hvordan jeg kopierer linker enda. Lenke til kommentar
w1I3bmv7PRFfKNkpTOlmGVrzkvXvbA5lcIelI/X9 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 FINS DET YOUTUBE VIDEO PÅ DET?? link?? TUSEN TAKK DET VIRKET!!!!!!!!!! Bare hyggelig Lenke til kommentar
code Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Du kan jo fortelle oss hva du har overclocket, hardware og hvor mye du har clocket. Jeg håper at du har ødelagt noe og må betale dyrt. Du gjør ikke sånn på andre sine maskiner når du ikke har snøring på hva du gjør. Akkurat det jeg gjorde når jeg gikk på vgs, uheldigvis viste dem data folka hvordan dem resette bios. TS: Du må gjøre som VegardBS sier, resette bios, det er også noen MB som kommer med reset bios knapp både på baksiden av datan og inne i kabinettet. Edit: Så mye som kan skje i en thread mens man skriver en melding. Endret 29. juni 2013 av Ares NOR Lenke til kommentar
Malmern Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Bra det fikset problemet. Ville anbefalt deg å sette deg litt mer inn i overklokking før du gjør det igjen, kanskje begynnt med å se noen videoer på youtube og testet på din egen maskin før du utsetter andre sin maskin. Lenke til kommentar
Hèxacôres Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Til TS : Du fremstår ikke som veldig seriøs på måten du skriver. Du har fortsatt ikke fortalt oss hva du har overclocket, hvor mye og hva hardwaren er. Lenke til kommentar
djsi Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 GamerStrikeHD, du var dobbelt heldig denne gangen. Ikke bare fikk du faktisk svar som hjalp selv om innlegget ditt var av heller dårlig format, men du kom deg tydeligvis ut av knipa også. Lite tips til neste gang; Les deg opp på emnet og sett deg inn i hva som er riktig å gjøre og hvilke feller du kan gå i, før du faktisk forsøker noe. Og om du allikevel skulle råke ut i ulykka, så forsøk å beskriv så nøyaktig du kan hva slags maskin-/program-vare du sitter med, hva du forsøkte å oppnå, skritt for skritt hva du faktisk gjorde og selvfølgelig en nøyaktig beskrivelse av hva som faktisk skjedde. Det er spennende og lærerikt å gi seg ikast med nye felt. At man tør å prøve seg, er et godt skritt mot å mestre noe nytt. Man bør derimot sikre seg litt mot eventualiteter. Ta en utskrift av systemoppsett og spesifikasjoner, les deg opp på hva du faktisk vil oppnå, gjerne utskrifter av oppskrifter på hvordan du gjør ting, sørg for å ha manualer som tilhører utstyret, ha gjerne et kamera tilgjengelig slik at du kan ta bilder av hvert skritt du tar, skriv ned punktvis hva du foretar deg, skal du rote med maskinvare på innsiden, skriv opp og ta bilder av skruer og fester, og ta på en vannkran en gang iblandt før du tar på noe på innsiden.. Husk også at for hver gang du forandrer noe, øker også sjansen for at du klusser det helt til. Desto mer nøyaktig beskrivelse du kan gi når du ber om hjelp, desto mer riktig og veiledende vil den hjelpen bli tilbake. Vit også at det fort kan bli dyrt å gjøre noe galt, så les, les, les før du setter igang. Ellers gjør man som regel ikke samme feilen to ganger om man har hodet på rett sted, så jeg ønsker deg lykke til, og håper du finner gleden og lærdom i forsøkene 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå