Gå til innhold

Hvordan stopper islamiseringen under NWO?


Anbefalte innlegg

snip

 

Mulig du har fått et par slengbemerkninger iblant, men du er jo selv også ekstremt rask til å komme med karakterstikker av andre. Du kaller folk sauer, hjernevaskede, tankeløse, og så videre, uten noen annen øyensynlig grunn enn at de ikke umiddelbart aksepterer alt du lirer av deg.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quazer, over her, påstod på ett tidspunkt at Olje egentlig kom fra magma, og jeg opprettet selv en tråd for å komme til bunns i hva han egentlig mente, uten at jeg har blitt noe visere av den grunn:

 

Jeg stilte også dette spørsmålet, men det ble ignorert. Overrasker vel egentlig ikke at tråden led samme skjebne.

 

Om ikke konspirasjonsfolket selv klarer å underbygge teoriene sine må det nesten være greit at vi andre prøver å komme til bunns i hva dere mener og hvorfor.

 

Nå skal det sies at konspirasjonsteoretikerne ofte forventer at det er du som skal underbygge påstandene deres. Kan du ikke google, din sau? :p

Lenke til kommentar

Jeg vil bare si at jeg aldri har oppfattet trådstarter som noe annet enn en redelig og hensynfull, i alle retninger .. uavhengig av status, makt og myndighet, sanksjonsmuligheter osv - og har selv vært med her i noen år, og sett litt av hvert, både av brukere og maktpersoner, men i hans tilfelle blir det dypt urettferdig i mine øyne, å henge ut tomwaitsforalice som ondsinnet mobber

 

Men hva tråden kan utvikle seg til, det er en helt annen skål - der er det vi brukerne skal vise vanlig vett og forstand

 

:)

 

Vel, når det gjelder tomwaitsforalice, så oppfattet jeg også ham som seriøs osv ganske lenge. Men tydeligvis ikke når det gjelder slike politisk ukorrekte temaer som dette.

 

Jeg kjenner igjen en del tegn som tilsier at hans vilje til saklig diskusjon om dette ikke er seriøst ment, men heller som sgt til å hene ut og latterliggjøre dem som er så "Dumme og naive" at de tror på slike "konspirasjonsteorier"

Men like galt er det selvfølgelig med de som griper muligheten til å spre sin gift og til å være med på å mobbe de politisk ukorrekte for deres "uforstand"

 

Jeg har som sagt ganske solid erfaring med slik mobbing, og jeg vet selvsagt også hvor lett det er for folk flest å la seg rive med på å mobbe de få som stikker seg ut og ikke er som alle andre, eller som har andre meninger.

Det trenger ikke nødvendigvis i utgangspunktet å være ondt ment fra dem som er med på det, men all mobbing er ondsinnet uansett.

 

Noen blir mobbet pga en annen hudfarge, noen pga en sykdom de har eller har hatt som gjør at de er litt forskjellig fra flokken og noen blir mobbet for sine politisk ukorrekte meninger.

Men all mobbing er ondsinnet, selv om noen av dem som er med på det kanskje ikke har onde hensikter i utgangspunktet.

Endret av Baltazar94
Lenke til kommentar

Vel, når det gjelder tomwaitsforalice, så oppfattet jeg også ham som seriøs osv ganske lenge. Men tydeligvis ikke når det gjelder slike politisk ukorrekte temaer som dette.

 

Jeg kjenner igjen en del tegn som tilsier at hans vilje til saklig diskusjon om dette ikke er seriøst ment, men heller som sgt til å hene ut og latterliggjøre dem som er så "Dumme og naive" at de tror på slike "konspirasjonsteorier"

Men like galt er det selvfølgelig med de som griper muligheten til å spre sin gift og til å være med på å mobbe de politisk ukorrekte for deres "uforstand"

 

Jeg har som sagt ganske solid erfaring med slik mobbing, og jeg vet selvsagt også hvor lett det er for folk flest å la seg rive med på å mobbe de få som stikker seg ut og ikke er som alle andre, eller som har andre meninger.

Det trenger ikke nødvendigvis i utgangspunktet å være ondt ment fra dem som er med på det, men all mobbing er ondsinnet uansett.

 

Noen blir mobbet pga en annen hudfarge, noen pga en sykdom de har eller har hatt som gjør at de er litt forskjellig fra flokken og noen blir mobbet for sine politisk ukorrekte meninger.

Men all mobbing er ondsinnet, selv om noen av dem som er med på det kanskje ikke har onde hensikter i utgangspunktet.

 

Det er selvfølgelig synd at du har opplevd mye mobbing i livet og føler deg litt utenfor. Det blir på den annen side for dumt å rope opp om mobbing når du får saklige spørsmål, samtidig som du selv skriver side opp og ned om hvor naive og dumme alle "sauene" er. Det er litt rart at du ikke selv ser hvordan du biter deg selv i halen på den måten.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Er det å latterliggjør å be noen redegjøre for sine teorier?

 

Ikke nødvendigvis, dvs hvis det da er egne teorier. Men hvis det dreier seg om egne teorier, så vil jo vedkommende selv opplyse om at det er en "teori"

Du kan ikke avgjøre slikt, for du vet ikke om det er en teori eller om det er virkelighet.

 

Så det at du i utgangspunktet har bestemt deg for at dette er(konspirasjons)teorier, viser at du er ikke en seriøs debattant, men ute etter noe helt annet enn en seriøs debatt og ny informasjon.

Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, dvs hvis det da er egne teorier. Men hvis det dreier seg om egne teorier, så vil jo vedkommende selv opplyse om at det er en "teori"

Du kan ikke avgjøre slikt, for du vet ikke om det er en teori eller om det er virkelighet.

 

Så det at du i utgangspunktet har bestemt deg for at dette er(konspirasjons)teorier, viser at du er ikke en seriøs debattant, men ute etter noe helt annet enn en seriøs debatt og ny informasjon.

 

Sier du i fullt alvor at man er diskvalifisert fra å diskutere et fenomen dersom man ikke tror på det?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Dette er en mobbetråd.

Nei. I så fall er du mer hårsår enn du pleier. Dette er et helt legitimt spørsmål. Hvis man islamiserer vesten, hvordan slipper eliten unna konsekvensene? De skal leve her etterpå også...

 

Kun startet for å henge ut og latterliggjøre dem som kan tenke selv og som ser og forstår hva som foregår i verden, og som derfor ikke vil følge saueflokken.

Nei. Den ble startet fordi jeg og Quazer ble enige i Holocausttråden om at spørsmålet hørte hjemme i en egen tråd. Så istedet for å gå for mye off topic der, gjorde jeg nettopp det.

 

Ikke la deg lure til å delta i denne tråden.

Det får være opp til den enkelte. Jeg stiller kun et spørsmål.

 

Geir :)

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Ikke nødvendigvis, dvs hvis det da er egne teorier. Men hvis det dreier seg om egne teorier, så vil jo vedkommende selv opplyse om at det er en "teori"

Vil han? jJeg har da inntrykk av at folk liker å fremstille sine teorier som beviste sannheter.

 

Du kan ikke avgjøre slikt, for du vet ikke om det er en teori eller om det er virkelighet.

Ja og nei. Ingen andre kan avgjøre det for oss, vi må alle gjøre oss opp vår egne meninger. Hvis ikke er vi nettopp de sauene Quazer ynder å snakke om. Og for å kunne gjøre oss opp våre egne meninger må vi spørre.

 

Så det at du i utgangspunktet har bestemt deg for at dette er(konspirasjons)teorier, viser at du er ikke en seriøs debattant, men ute etter noe helt annet enn en seriøs debatt og ny informasjon.

Og hvis du i utgangspunktet har bestemt deg for at dette er fakta? Kan du da være ute etter debatt og ny informasjon?

 

Bare små barn stille spørsmål helt uten forutgående meninger. Ingen av oss her er blanke ark. Alt vi leser blir målt mot vår eksisterende viten og meninger.

 

Og bare så det er sagt: Man kan utmerket godt være ute etter debatt selv om man har et standpunkt. Også dersom man håper at debatten skal illustrere styrken i egne teorier eller meninger. Uansett åpner man for at andre kan presentere sine.

 

At trådstarter eventuelt har forutbestemte meninger betyr ikke at tråden er stengt for ny informasjon, tvert om, tråden gir nettopp anledning til å presentere slik infoirmasjon for alle som leser den. At informasjonen ikke blir stående uimotsagt er ikke mobbing, det er slik debatt fungerer.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 3
Lenke til kommentar

Og hvis du i utgangspunktet har bestemt deg for at dette er fakta? Kan du da være ute etter debatt og ny informasjon?

 

Jeg har ikke "bestemt" meg for at dette er fakta.

Jeg vet at dette er fakta ut fra mange års egen etterforsking, og derfor er jeg her hovedsaklig for å advare og for å dele min informasjon med dere.

I utgangspunktet var jeg en hjernevasket, dum og naiv sau selv.

 

Og bare så det er sagt: Man kan utmerket godt være ute etter debatt selv om man har et standpunkt. Også dersom man håper at debatten skal illustrere styrken i egne teorier eller meninger. Uansett åpner man for at andre kan presentere sine.

 

 

Det er akkurat det jeg er, jeg var forbredt på en debatt, og på litt vantro og tvil

For at jødene og våre egne politikere gjør noe som dette mot oss, er så uhyrlig at det er vanskelig for folk flest å tro det sånn uten videre.

 

Men nå har jeg som sagt prøvd siden 2008, jeg har argumenert, og lagt ut massevis av dokumentasjon og beviser, og andre har gjort det samme, men alt blir oversett og bortforklart og delvis sensurert.

Alt dette materialet burde vært mer enn nok til at de som er i stand til å tenke utenfor den politisk korrekte boksen, selv ville bli interessert i å etterforske mer på dette selv om de fremdeles var skeptisk, men det er ikke bare sunn skepsis jeg har møtt.

Det er direkte motvilje både mot meg selv og mot ny og politisk ukorrekt informasjon, og også en mistenkeliggjøring som jeg ikke trodde var mulig.

Og også som jeg har vært inne på før, direkte mobbing fordi jeg har politisk ukorrekte meninger, og det er ikke bare på dette forumet jeg har opplevd dette, og det er heller ikke bare jeg som har vært utsatt for dette.

 

Jeg er ikke ute etter å overbevise noen, jeg ønsker å advare mot noe som skjer, og som allerede er et faktum, men som ennå skjules for folket av korrupe politikere og en korrupt offisiell media.

 

Men nå er det nok off topic, nå kan dere politisk korrekte fortsette å diskutere dette og se hva dere kommer frem til.

Lenke til kommentar

Jeg ser det er mange som vil vite mer om islam og hvorfor det ikke klaffer med integreringen i Vesten. Dette er ikke noe jeg brenner for å lære andre om. I stedet for har vi heldigvis SIAN som skriver ukentlige artikler om den feilslåtte multikulturismen. Mange muslimer praktiserer ikke islam og de hvite kaller dem moderate muslimer, men noe sånt finnes ikke. Disse muslimene sier de er muslimer fordi de er redd for å bli drept av praktiserende muslimer. Islam er ren ondskap.

Lenke til kommentar

Nei, jeg har ikke vært i nærheten av å si noe slikt.

 

Jovisst har du det, men du mente det kanskje ikke sånn, det var derfor jeg spurte. Jeg mener i utgangspunktet nesten alt du sier er det rene vrøvl, og jeg går inn i en diskusjon med deg med forventningen om å fortsatt mene dette. Jeg antar du er klar over dette selv, men det er en reell mulighet for at størstedelen av forumet tenker som jeg gjør her; det gjelder iallefall for alle jeg har snakket med. Du er på kanten til å være beryktet, for å si det sånn.

 

Dette betyr imidlertid ikke at du nødvendigvis alltid tar feil. Det kan jo tilmed være du faktisk kan klare å overbevise meg om at du har noe å fare med. Imidlertid må du nesten akseptere at sannsynligheten for det er liten. Du må gjerne på grunn av dette anse meg (og en hel masse andre) for å være en "useriøs debattant", og dermed avskrive muligheten for å komme noen vei, men jeg tror du tjener mer på å faktisk være litt ydmyk, om du oppriktig er interessert i å overbevise noen.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124

Moderatormelding

Flere innlegg som er på vei til å dra dette emnet ut av kurs har blitt slettet. Det er ønskelig at innlegg som er OT i forhold til topic blir rapportert, og ikke sitert av dere andre. Dette vil lett dra hele diskusjonen inn på feil spor. Innlegg som er OT blir ikke belønnet



Moderering taes på PM, og ikke i forumet. Endret av Slettet+3124
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...