wasco Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Dønninger mot land Bildet er fjernet. 1 Lenke til kommentar
Magnar Bruvik Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Synes dette er forfriskande flott! Godt eksponert med fin skarpheit og behagelege fargar. Lenke til kommentar
Knut S Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Flott bilde av bølgene mot land Wasco. Syns alltid bølgebilder er fasinerende. Lenke til kommentar
jarle-60 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Vill ikke si at du har plaget noen, heller at vi savnet bilder og nyheter fra denne siden av landet. Syntes å ha sette dette tidligere men du har jo hatt en del bilder fra havet. Friskt og flott bilde , kjenner nesten saltsmaken heeeeelt hit på østlandet. 1 Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 Takk for hyggelige kommentarer. Du har nok ikke sett akkurat dette Jarle, men jeg har tatt en del bilder fra det samme stedet Lenke til kommentar
Mystikus Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Vilt, vått og vakkert var det første som slo meg, Wasco ! Det er langt fra en plage med slike bilder Lenke til kommentar
HelloKjersti Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 DAGENS BILDE: Det er langt fra en plage med slike deilig dramatiske bilder, Wasco. Jeg liker spesielt godt de mange sjatteringene av blått og blågrønt. En morsom detalj i dette bildet, er at bølgene og skyene speiler hverandre formmessig. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 DAGENS BILDE:Det er langt fra en plage med slike deilig dramatiske bilder, Wasco. Jeg liker spesielt godt de mange sjatteringene av blått og blågrønt. En morsom detalj i dette bildet, er at bølgene og skyene speiler hverandre formmessig. Takk for kommentar og valg til dagens bilde Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg