Gå til innhold

Bestiller ny "gaming" i helgen!

Anbefalte innlegg

http://www.komplett.no/k/shoplist.aspx?mode=receive&si=1247483&su=50C31E76-13D1-4C39-A423-5BA8E1BCC9A8

Har ikke lagt til strømforsyning siden det har jeg fra før, holder 600W?

Grunnen til at jeg har valgt AMD oppsett er at jeg ikke har så mye penger å rutte med så tenkte AMD var det beste valget da.

Vet ikke om jeg skal gå for SSD eller vanlig. Siden jeg har en 400gb 3.5 harddisk fra før og en 1 TB ekstren harddisk er det vel like greit å gå for SSD?

Grunnen til at jeg poster dette her er for å få noen siste råd før jeg bestiller så har dere noen?

Spillene jeg har tenkt å spille er: Elder scrolls online(når det kommer ut) Planetside 2, Football Manager, Battlefield 4 osv har ingen forventninger at dette skal kjøre noen spill på ultra.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvis du legger til ekstra 250 kroner i skjermkort kan du kjøpe XFX HD7870 2GB, det vil utgjøre en forskjell. Itillegg vil du få 3 flotte spill med på kjøpet, BioShock: Infinite, Tomb Raider og Far Cry 3 Blood Dragon. Dette er rene kupp til prisen :)

Her er linken til kortet:

http://www.komplett....aspx?sku=745855

Hvis du har råd til en SSD kan du kjøpe dette og gjøre maskinen raskere, men hvis du i hovedsak skal kun bruke maskinen til gaming og ellers til normalt bruk vil ikke dette har mye å si for deg. Du kan alltids oppgradere til en ssd senere når det måtte passe deg.

Og ja, 600W er mer enn nok til dette oppsettet.

Endret av SD88
Lenke til kommentar

Aller beste hadde vært å kjøpe i5 2500k på brukmarkedet.

Antall kjerner er ikke så viktig, er viktigere ytelse per kjerne.

Men nå finnes jo nye spill som crysis 3 og battlefield 3 som klarer å ta i bruk en del kjerner ja.

Skjermkort som MSI Radeon HD 7950 OC Twin Frozr III 3 GB gir mye for pengene.

Jeg er også enig angående SSD disk.

Lenke til kommentar

Har sett litt etter i5 2500k, men de fleste på finn er ikke så villig til å selge de separat når de selger hele dataen sin. Så derfor ble det en billig amd cpu siden intel sine ikke passer til mitt budsjett.

angående skjermkort så vil jeg helst ikke bruke mer enn 1500 men kan strekke meg til 2000kr. Noen forslag?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...