sondredh94 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Hei, Lurer på om dette er en god kombinasjon. I og med at det er en del elektro i subsea linjen, regner jeg med at det går an å bygge på med en master i elektronikk på ntnu. I så fall - Hva slags jobber vil være aktuelle? Noe innen petroleum? Er veldig interessert i elektronikk, helst svakstrøm men også sterkstrøm, samt at matte er favorittfaget mitt. Derfor følte jeg dette var midt i blinken for meg. Vurderer også å gå rett på elektronikk i ntnu hvis dette skulle være bedre enn å kombinere de to (ønsker da å jobbe innen olje). Noen som har erfaringer herfra? Endret 29. juni 2013 av sondredh94 Lenke til kommentar
Gjest Bruker-239845 Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Er det i år eller neste år du søker? Om du kan søke til masterprogram innen elektro må du høre direkte med NTNU om. Slik jeg har forstått det, kvalifiserer de fleste høyskoler innen ingeniørfag til opptak hos NTNU så sant man har matematikk som valgfag. Men det er ikke med det sikkert at du kan søke opptak til masterprogrammet innen elektro. Jeg kan desverre ikke hjelpe deg med de andre spørsmålene dine. Jeg antar at det viktigste er eventuelt hvor man tar en mastergrad og HIB + NTNU er sikkert ikke noen dårlig ide, men jeg personlig hadde nok gått for alle fem årene på NTNU om jeg var ung i dag. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå