Macklemore Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 (endret) Hei, kjøpte samsung galaxy s2 til jul. Har diverse problemer med den så spørr her. Batteriet er helt på trynet. Før ferien begynte gikk jeg til skolen som tar ca 10 min mens jeg brukte spotify. når jeg var framme hadde jeg ofte 95%. iløpet av 2 timer uten bruk var den ofte nede i 80%, Hvis jeg ikke bruker mobilen idetheletatt med unntak av 10min ringing, noen mld og ellers veldig lite bruk er jeg nede i 30 prosent når skolen er slutt!! og når jeg har lada hele natten og tar ut ladern dropper den ned 10%. Under "batteri" står det at skjermen tar 40% når jeg har på laveste lysstyrke hele dagen.. resten av tingene som tar strøm er android system osv som tar maks 10% .Tenkte derfor og koble til pcen med kies og formatere etter å ha tatt backup som fører til problem nr 2 Det er klin umulig å koble den til pcen. dette gjelder forøvrig samsung galaxy tab 2 7.0 også. den lader men vises ikke under min datamaskin. Dette gjelder begge enhetene. har prøvd på flere pcer, med forskjellige kabler og forskjellige usb porter. En gang for noen måneder siden funket det og ha på bluetooth mens jeg kobla til men dette funker ikke lenger.. Noen tips til hva som kan gjøres? problem nr 2 er viktigst. regner med at hvis jeg får kobla til pcen kan jeg formatere og fikse på batteritiden. Har også hørt at root gir bedre batteritid, så vurderer å roote mobilen ihvertfall, men da må jeg jo koble til pcen først.. Håper på raskt svar, siden snart begynner ferien min og jeg har ikke lyst til å sitte uten strøm på flyet osv.. Endret 29. juni 2013 av Macklemore Lenke til kommentar
Bollen123E Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Du kan jo lese litt her og se om du finner ut noe http://androidforums.com/samsung-galaxy-s2-international/672498-samsung-galaxy-s2-not-connecting-via-usb-windows-pc-windows-laptop.html Det med batteriet har jeg også hatt mye problemer med på min S2. Det har som oftest bare gått over Hjelper mye å ha på strømsparing i mellomtiden i hvert fall! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå