Gå til innhold
Trenger du hjelp med PCen? Still spørsmål her! ×

Windows 8 kommer ikke inn på skrivebord

Anbefalte innlegg

Hei.

Kjøpte en MSI GT70 laptop med windows 8. Så kjøpte jeg en SSD disk, satte den i, skaffet en win8x64 lisens. Alt funket fint da jeg innstallerte windows på den. Jeg lastet også ned alle drivere til laptopen.

Så skrur jeg den av litt. Skrur den på 10min senere, og nå kommer jeg ikke inn på skrivebordet. Bare den oppstartsmenyen til windows 8, som jeg btw ikke liker i det hele tatt.

Det som skjer når jeg trykker på skrivebordet, så begynner bare skjermen å blinke fram og tilbake, får laderikonet i et hjørne, så går den bare tilbake til den windows 8 menyen.

Jeg har lastet ned alle drivere, hva skal jeg gjøre???

Specs:

CPU Intel Core i7 (4. generasjon) 4700MQ

Antall kjerner Firerkjerne

64-bits databehandling Ja

Chipset Mobile Intel HM87 Express

NVIDIA GeForce GTX 770M - 3 GB GDDR5 SDRAM skjermkort

Og en Intel 335 series SSD disk på 180g, i tillegg til en HDD som kom med på 750g

Håper desperat på et svar!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...

Noen som har peil på Windows 8? Syns det bare er tull og har ikke all verdens med tid å sette meg inn i det, skal jo bare bruke den til skole.

Er en sånn start meny full av apper, den trenger jeg ikke og skulle gjerne hatt den bort.

Men største problemet er hvordan jeg kommer meg på internett fra skrivebordet? Helst med vanlig internett med søkefelt øverst og mulighet til å opne flere faner.. Nå er søkefeltet plutselig nederst, men mulig det er i en av appene:P

Takker så mye for svar!

Lenke til kommentar

Noen som har peil på Windows 8? Syns det bare er tull og har ikke all verdens med tid å sette meg inn i det, skal jo bare bruke den til skole.

Er en sånn start meny full av apper, den trenger jeg ikke og skulle gjerne hatt den bort.

Men største problemet er hvordan jeg kommer meg på internett fra skrivebordet? Helst med vanlig internett med søkefelt øverst og mulighet til å opne flere faner.. Nå er søkefeltet plutselig nederst, men mulig det er i en av appene:P

Takker så mye for svar!

Ikke fint å hijacke andre sine tråder med nye spørsmål.

Bruk noe annet enn IE for å surfe på nettet, evt har du en knapp der du får velge "vis på skrivebordet"

For øvrige svar se videoer om hvordan du skal bruke det. Eller lag en egen tråd.

Lenke til kommentar

Ikke fint å hijacke andre sine tråder med nye spørsmål.

Bruk noe annet enn IE for å surfe på nettet, evt har du en knapp der du får velge "vis på skrivebordet"

For øvrige svar se videoer om hvordan du skal bruke det. Eller lag en egen tråd.

Er da ikke vits å lage 100 tråder om samme emne:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...