smort1 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Et aldri så lite stykke Norge! Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 ..... og et utrolig vakkert stykke Norge Som du vet, er jeg en fantatisk photoshoper, så jeg ville selvsagt lagt på en litt mer spennende himmel her - men det er jo meg Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 ..... og et utrolig vakkert stykke Norge :)Som du vet, er jeg en fantatisk photoshoper, så jeg ville selvsagt lagt på en litt mer spennende himmel her - men det er jo meg Takker, wasco! Skjønner det mht. himmelen. Vet jo at det går an, tenkte også på at himmelen var litt uinteressant i opptaksøyeblikket, men lot det være som det var.... Lenke til kommentar
wasco Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 ..... og et utrolig vakkert stykke Norge :)Som du vet, er jeg en fantatisk photoshoper, så jeg ville selvsagt lagt på en litt mer spennende himmel her - men det er jo meg Takker, wasco! Skjønner det mht. himmelen. Vet jo at det går an, tenkte også på at himmelen var litt uinteressant i opptaksøyeblikket, men lot det være som det var.... Det er jo alltid en avveining for eller imot om mann skal gå inn å forandre på ting i et motiv. Noen er jo fanatiske motstandere mot slikt, mens andre - slik som meg - er fanatisk tilhenger av slikt Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 29. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 29. juni 2013 ..... og et utrolig vakkert stykke Norge :)Som du vet, er jeg en fantatisk photoshoper, så jeg ville selvsagt lagt på en litt mer spennende himmel her - men det er jo meg Takker, wasco! Skjønner det mht. himmelen. Vet jo at det går an, tenkte også på at himmelen var litt uinteressant i opptaksøyeblikket, men lot det være som det var.... Det er jo alltid en avveining for eller imot om mann skal gå inn å forandre på ting i et motiv.Noen er jo fanatiske motstandere mot slikt, mens andre - slik som meg - er fanatisk tilhenger av slikt Selv har jeg som motto: "litt av alt", så photoshopping er noe jeg skal lære meg grundig etterhvert. Har såvidt kommet igang med Elements foreløpig. Ser helt klart hvordan mange får til veldig så mye bra med photoshop... Lenke til kommentar
Leif Olsson Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Et vakkert landskap min gode Digitvenn Svein " Smort1 " Mortensen God h--elg !!!!! Leif Lenke til kommentar
smort1 Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Takker, Leif! Fortsatt god helg! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg