Gå til innhold

Et aldri så lite stykke Norge!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

..... og et utrolig vakkert stykke Norge :)Som du vet, er jeg en fantatisk photoshoper, så jeg ville selvsagt lagt på en litt mer spennende himmel her - men det er jo meg :)

Takker, wasco! :)

Skjønner det mht. himmelen. Vet jo at det går an, tenkte også på at himmelen var litt uinteressant i opptaksøyeblikket, men lot det være som det var.... ;)

Lenke til kommentar
..... og et utrolig vakkert stykke Norge :)Som du vet, er jeg en fantatisk photoshoper, så jeg ville selvsagt lagt på en litt mer spennende himmel her - men det er jo meg :)
Takker, wasco! :) Skjønner det mht. himmelen. Vet jo at det går an, tenkte også på at himmelen var litt uinteressant i opptaksøyeblikket, men lot det være som det var.... ;)

Det er jo alltid en avveining for eller imot om mann skal gå inn å forandre på ting i et motiv.

Noen er jo fanatiske motstandere mot slikt, mens andre - slik som meg - er fanatisk tilhenger av slikt :)

Lenke til kommentar
Takker, wasco! :) Skjønner det mht. himmelen. Vet jo at det går an, tenkte også på at himmelen var litt uinteressant i opptaksøyeblikket, men lot det være som det var.... ;)
Det er jo alltid en avveining for eller imot om mann skal gå inn å forandre på ting i et motiv.Noen er jo fanatiske motstandere mot slikt, mens andre - slik som meg - er fanatisk tilhenger av slikt :)

Selv har jeg som motto: "litt av alt", så photoshopping er noe jeg skal lære meg grundig etterhvert. Har såvidt kommet igang med Elements foreløpig. Ser helt klart hvordan mange får til veldig så mye bra med photoshop...

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...