lion33 Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg har en slags kule på brystet, er mann, jeg trodde det var bare en liten kvise i begynnelsen, og har derfor klemt og tatt på den og det ble ikke noe bedre, lurer på om jeg burde ta en nål og prøve å sprenge den, det er ikke sånn at den er synlig, men det å bare ta på det området føles som en slags kule.. plagsomt..og området er rødt og irritert.. Lenke til kommentar
Ursidae Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 lureste er vel å dra til legen og få dem til å drenere eller fjerne den. en stygg infeksjon er ikke noe du vil ha. Lenke til kommentar
colert Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Menn KAN faktisk få brystkreft, selv om det er svært skjeldent. Lenke til kommentar
Maxopp Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Det er mest sannsynlig en fettkul og det er helt ufarlig, jeg fikk en i skulderen og fikk den fjernet for det gikk betennelse i den minst en gang i året. Ta deg en tur til legen for å være sikker. Lenke til kommentar
Saft Suse Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Hvertfall ikke stikk en nål i den for å se om det løser problemet. I verste fall gjør det vondt verre. Som flere sier her, ta deg en tur til legen og hør med han/henne. Sannsynlig at det er en ufarlig fettkul eller dyp kvise. Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 Om du kunne vedlegge et bilde, hadde det gjort det lettere for folk som tidligere har vært i samme situasjon å gjenkjenne kulen så du kanskje kan få et mer konkret svar på hva det er. Forøvrig vil jeg stille meg bak det som blir sagt å ikke eksperimentere med uidentifiserte klumper på kroppen. Jeg ser ingen scenarioer hvor det å stikke den med nål vil gjøre ting noe bedre enn å la det gå vekk naturlig. Lenke til kommentar
lion33 Skrevet 1. juli 2013 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2013 (endret) Hvordan legger jeg til bilde fra mine bilder Endret 1. juli 2013 av nike10 Lenke til kommentar
Eloquent Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Last opp bildet til imgur.com og link det deretter hit. Lenke til kommentar
renapur Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 det kan være en "kong" du har fått og den må du ikke stikke hull på for da kan den spre seg, ta en tur til legen og få denne til å undersøke eventuelt fjerne kulen på en trygg og steril måte så du slipper infeksjoner ol. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 1. juli 2013 Del Skrevet 1. juli 2013 Ikke mange som har nødvendig utdannelse til å stille en diagnose her inne uansett. Gå til legen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå