Civix Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Hei, Har nettopp skrudd sammen en pc. Den har en P4 2.6Ghz CPu. Har klokket den moderat til 3030 Mhz. Temperaturen ligger nå på 57 C. (Uten å stresse den, kun inne i bios.) Er dette ok temp? Hva bør man sette cpu warning og shutdown til? Forøvrig er det Abit IC-7 og chiftec mid-tower. Takk for alle svar! Christian Lenke til kommentar
Blib Skrevet 25. september 2003 Del Skrevet 25. september 2003 Ja, det er en temperatur jeghadde vært fornøyd med iallefall. Hadde kanskje prøvd å skaffe bedre kjølinghvis det ikke kostet for mye, men det er godtatt. Levetiden går kanskjened et år, men du har byttet til ny CPU lenge før den tid Lenke til kommentar
notorled Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vist jeg var deg ville jeg gått for en volcano 11 vifte fra thermal tech, kjøpes hos microplex. Etter en instalisering som tar rundt 10-15 min så styrer den seg selv etter temperaturen på CPU Lenke til kommentar
Beelsebub Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Vist jeg var deg ville jeg gått for en volcano 11 vifte fra thermal tech, kjøpes hos microplex.Etter en instalisering som tar rundt 10-15 min så styrer den seg selv etter temperaturen på CPU Syns denne viften bråker litt for mykje. Har ein slik sjølv, men kjører den på manuell hastigheit. For tida står den konstant på 3000 omdreininger, og det bråker for mykje. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 27. september 2003 Del Skrevet 27. september 2003 Jeg har 2800RPM eller noe og temperatur på 45grader load. Så jeg tenker på å sette den enda lavere ned. Da er den ikke særlig bråkete Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå