Ruarcs Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 De har allerede implementert sitt dna i våres, på den måte tatt over hjernen på det individet som er utvalgt. Det velges blandt rike, inflytningsrike handelsfolk,politikere,etterettningen osv. Hva mener vi om sånt? Er det ikke på tide noen avslører disse reptilene? Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 "Detta her må dem se å gjørra no me!" 4 Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Håper å se noen kilder som forandrer min verdensoppfatning, selv om det er lite trolig. Lenke til kommentar
Quote Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Tro det eller ei, det finnes faktisk konspirasjonsteorier som går ut på at mange av toppolitikerne er reptiler. Nyhetsspeilet er naturligvis oppdatert på saken: http://www.nyhetsspeilet.no/2010/07/skrekk-og-gru-i-viegelands-reptilpark/ 4 Lenke til kommentar
vidor Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 De har vært rett rundt hjørnet i flere tusen år, på lik linje med verdens ende. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jeg tror ikke vår kjære Siv er noe reptil, til det er hun for glad i SM. Lenke til kommentar
Dragen Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Jøss, plottet til The Fifth Wave av Rick Yancey, jo. 1 Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 De har allerede implementert sitt dna i våres, på den måte tatt over hjernen på det individet som er utvalgt. Det velges blandt rike, inflytningsrike handelsfolk,politikere,etterettningen osv. Hva mener vi om sånt? Er det ikke på tide noen avslører disse reptilene? Problemet med reptil-romvesnene, er at de sitter og venter veldig, veldig lenge takket væres deres enorme lange liv. Personer som deg, som informerer oss andre om truslene, blir ledd av og hånet, siden de "ikke eksisterer". Men bare vent, en dag slår de til, når du og dine kompanjonger er slått ut eller dødd ut av alderdom. Og da vil vi angre for at vi ikke hørte på deg. Er det noe slikt du ville høre eller? Reptil-aliens er selvfølgelig hinsides idiotisk. Om de hadde teknologi nok til å redigere genene våre, hadde de hatt teknologi nok til å utrydde menneskeheten på jorda og gjøre hva pokker de vil med planeten. Avhengig av hva man ønsker reptilene å gjøre da. Altså. Aliens som kommer til jorda, for å drive med skjulte plott for å ta over verdenen? Seriously? Om de kan reise raskere enn lyset og komme til jorda? Hva faen er det som er så interessant her på jorda? En haug med kranglete huleboere? Kan de bryte lysets hastighet, kan de faen meg lage en ny jord med egne mennesker på. Kort fortalt: Alle de konspirasjonsteoriene her om aliens og lignende, er bare en lang rekke med "Mennesker er jo spesielle, selvfølgelig er de her for å ødelegge for meg!" 2 Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Problemet med reptil-romvesnene, er at de sitter og venter veldig, veldig lenge takket væres deres enorme lange liv. Personer som deg, som informerer oss andre om truslene, blir ledd av og hånet, siden de "ikke eksisterer". Men bare vent, en dag slår de til, når du og dine kompanjonger er slått ut eller dødd ut av alderdom. Og da vil vi angre for at vi ikke hørte på deg. Er det noe slikt du ville høre eller? Reptil-aliens er selvfølgelig hinsides idiotisk. Om de hadde teknologi nok til å redigere genene våre, hadde de hatt teknologi nok til å utrydde menneskeheten på jorda og gjøre hva pokker de vil med planeten. Avhengig av hva man ønsker reptilene å gjøre da. Altså. Aliens som kommer til jorda, for å drive med skjulte plott for å ta over verdenen? Seriously? Om de kan reise raskere enn lyset og komme til jorda? Hva faen er det som er så interessant her på jorda? En haug med kranglete huleboere? Kan de bryte lysets hastighet, kan de faen meg lage en ny jord med egne mennesker på. Kort fortalt: Alle de konspirasjonsteoriene her om aliens og lignende, er bare en lang rekke med "Mennesker er jo spesielle, selvfølgelig er de her for å ødelegge for meg!" Seriously? De menneskene som ikke tror på dette trenger ikke denne forklaringen. De menneskene som tror på dette nytter det ikke å argumentere med. Lenke til kommentar
Slimda Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ingen er 100% fastlåst for andre synspunkter. Noen er bare godt barrikerte. Å ikke prøve, er det samme som å tape. Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Ingen er 100% fastlåst for andre synspunkter. Noen er bare godt barrikerte. Å ikke prøve, er det samme som å tape. Hva om ens forsøk barrikerer vrangforestillingene ytterligere da? Det er allmenn kjent innen psykiatri at man aldri skal gå i "debatt" med en psykotisk pasient. Dette fordi det vil forverre tilstanden. Man kan trekke en analogi her. Det er ikke alltid det er utelukkende godt å prøve. Da må man i såfall kunne akseptere å prøve på andre måter, men jeg vet ikke hva det skulle vært i dette tilfellet. PS: Konspirasjonsteoretikere ER faktisk ofte psykisk syke også... 1 Lenke til kommentar
€uropa Skrevet 28. juni 2013 Del Skrevet 28. juni 2013 Håper å se noen kilder som forandrer min verdensoppfatning, selv om det er lite trolig. For eksempel her: http://www.imdb.com/media/rm1701414144/tt1307824 Lenke til kommentar
Tollari Skrevet 29. juni 2013 Del Skrevet 29. juni 2013 De har allerede implementert sitt dna i våres, på den måte tatt over hjernen på det individet som er utvalgt. Det velges blandt rike, inflytningsrike handelsfolk,politikere,etterettningen osv. Hva mener vi om sånt? Er det ikke på tide noen avslører disse reptilene? Du ser for mye på Falling Skies. Lenke til kommentar
Ruarcs Skrevet 30. juni 2013 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2013 Haha, det var ingen som beit på altså. Bare litt uskyldig tidsfordriv Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Jeg så noen av dem på TV også! Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Konspirasjonsteoretikere ER faktisk ofte psykisk syke også... Og det begrunner i du i hva? Hvilke kilder kan du underbygge påstanden din med? Lenke til kommentar
Bully! Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Og det begrunner i du i hva? Hvilke kilder kan du underbygge påstanden din med? Jeg begrunner det med det faktum at paranoia er endel av flere psykiske lidelser. Fagfolk (psykologi/psykiatri) mener dette - det er bare å bruke Google... Lenke til kommentar
Gjest Slettet+3124 Skrevet 30. juni 2013 Del Skrevet 30. juni 2013 Google er og blir ingen kildehenvisning! Og ikke svada om «søk på Google» så finner du svaret, svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå